بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۲۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰
سفیر ایران در عراق، امروز چهارشنبه در سفری به کردستان عراق، با جلال طالبانی رییس جمهوری سابق عراق و رهبر اتحادیه میهنی کردستان عراق، دیدار کرد.
تدبیر24: یک منبع نزدیک به هیات ایرانی که به کردستان عراق سفر کرده، گفت، حسن دانایی فر ، با توجه به وضعیت جسمی جلال طالبانی که به تازگی از بیمارستانی در آلمان به سلیمانیه بازگشته، از وی عیادت کرد.

این اولین دیدار یک مقام رسمی ایرانی با طالبانی، از هنگام بیماری سخت وی در حدود 20 ماه قبل است که برای مداوا در یکی از بیمارستان های آلمان بستری بود.

طالبانی از جمله شخصیت های برجسته عراقی است که سالها از عمر خود را در مبارزه با رژیم دیکتاتور صدام حسین سپری کرد و بعد از سقوط دیکتاتور در 2003 میلادی، به عنوان یکی از تاثیرگذارترین شخصیت های عراق، در ساخت نظام جدید این کشور محسوب می شود.

بحران انتخاب نامزدی برای پست ریاست جمهوری عراق در ماه گذشته میلادی، با بازگشت وی به سلیمانیه حل شد و گفته می شود که حضور وی در عراق، بن بستی را که در میان سران اتحادیه میهنی در این خصوص ایجاد شده بود، گشود.

وی هم اکنون در سلیمانیه عراق تحت مراقبت های ویژه پزشکی است و از سوی پزشکانش، از هرگونه فعالیت منع شده است.

حسن دانایی فر سفیر ایران در عراق که از صبح چهارشنبه در کردستان عراق بسر می برد، تاکنون با برهم صالح نخست وزیر سابق عراق و نیز نیچروان بارزانی نخست وزیر منطقه اقلیم کردستان عراق، دیدار و گفت وگو کرده است.

در این دیدارها، طرف های کرد ضمن تاکید بر حفظ روابط دوستانه منطقه اقلیم و جمهوری اسلامی ایران، از کمک های ایران در جریان جنگ علیه داعش به کردها قدردانی کردند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها