بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
بلیت مسابقات لیگ برتر فوتبال تا پایان فصل 94-93 از اول شهریور آغاز می شود.
تدبیر24: پیش فروش این بلیت ها با همکاری سازمان لیگ فوتبال، شرکت افق سبز و برهان مبین انجام می شود و فقط کاربرانی می توانند بلیت خریداری کنند که کارت عضویت داشته باشند.

علاقه مندان به خریداری بلیت مسابقات لیگ برتر که کارت عضویت ندارند، می توانند ازطریق سامانه کارت عضویت، این کارت را خریداری ونسبت به خریداری بلیت ها اقدام کنند.

اگر به هر دلیلی زمان مسابقات تغییر کند، بلیت مسابقه ای که خریداری شده است به قوت خود باقی خواهد ماند و خریداران می توانند در زمان جدید از آن استفاده کنند.

تمامی بلیت های ورزشگاه آزادی فقط از طریق این سامانه به فروش می ‏رسد و در محل ورزشگاه بلیتی فروخته نخواهد شد.

آدرس سامانه فروش کارت عضویت وبلیت های مسابقات لیگ برتر http://www.footballeticket.ir/ است.

منبع: سازمان لیگ فوتبال
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها