بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۰
قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: بیشترین حجم کشفیات مواد مخدر در کشور مربوط به تریاک است.
تدبیر24: ˈعلیرضا جزینیˈ روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران سیستان و بلوچستان با بیان این که 70 درصد کشفیات مواد مخدر در مرزها انجام می شود، افزود: دولت در زمینه انسداد مرزها اقدامات خوبی انجام داده است.

وی احداث جاده، ایجاد دیوار بتنی، نصب سیم خاردار، افزایش پایگاه و پاسگاه های مرزی و امکانات الکترونیکی را از اقدامات صورت گرفته برای انسداد مرزها عنوان کرد و گفت: این اقدامات در کاهش قاچاق موادمخدر بسیار موثر بوده است.

جزینی ادامه داد: البته هنوز کمبودهایی در مرزها وجود دارد که برای برطرف شدن آن نیازمند اعتبارات بیشتر هستیم تا این مشکل به سرعت برطرف شود.

وی هدف از سفر به سیستان و بلوچستان را بررسی مشکلات و معضلات در حوزه موادمخدر و معارفه دبیر جدید شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان دانست و اظهار داشت: مقابله با مصرف موادمخدر یکی از اولویت های این ستاد در سیستان و بلوچستان است که در این راستا نخستین مرکز اقامتی زنان کشور با ظرفیت 70 تا 100 نفر در زاهدان راه اندازی شد.

قائم مقام دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: راهبرد متوازن در زمینه های پیشگیری، درمان، صیانت و مقابله هدف اصلی این ستاد است که در این راستا افزایش مشارکت های مردمی در دستور کار قرار دارد.

جزینی از تصویب 300 میلیارد ریال برای بیمه معتادان خبر داد و تصریح کرد: میانگین سنی مصرف مواد مخدر کشور بین 15 تا 64 سال است.

وی خاطر نشان کرد: سیستان و بلوچستان در زمینه مصرف مواد مخدر رتبه ششم کشور را به خود اختصاص داده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها