بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۳
معاون اجرایی رییس جمهوری گفت: به مردم اردبیل اطمینان می دهیم تا پایان دوره چهار ساله ریاست جمهوری دکتر روحانی، وضعیت این استان مطلوب تر شود.
تدبیر24: محمد شریعتمداری چهارشنبه شب در بازدید از مرکز سامد (سامانه ارتباطی مردم و دولت) در فرمانداری اردبیل افزود: در همین زمینه جلسه ای با حضور سرمایه گذاران و مسوولان محلی برگزار شد و تفاهم نامه ای نیز بین استاندار اردبیل و موسسه های سرمایه گذار بسته می شود.

به گفته وی با این اقدام زمینه سرمایه گذاری شرکت های غیر دولتی و شبه دولتی فراهم می شود تا از توانایی عمرانی آنها بهره ببریم.

شریعتمداری افزود: متاسف هستیم که به رغم گذشت 35 سال از انقلاب اسلامی با وجود ظرفیت های مناسب در این استان و تلاش دولت های مختلف، ظرفیت های اردبیل هنوز شکوفا نشده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین درخواست از رییس جمهوری در زمینه اشتغال است، گفت: تلاش می شود با بهره برداری مناسب از فرصت ها و ظرفیت ها، مردم و به خصوص جوانان در بحث اشتغال شرایط بهتری داشته باشند.

شریتعمداری اضافه کرد: اشتغال دایمی حدود 20 درصد تقاضاها را تشکیل می دهد که تامین آن فوری ممکن نیست ولی با عنایت دولت در زمینه سرمایه گذاری امیدواریم به تسهیل این مساله کمک شود.

معاون اجرایی رییس جمهوری از استقبال گرم مردم اردبیل از دولت تدبیر و امید قدردانی کرد و گفت: از مردم تقاضا داریم به مرکز سامد اعتماد کنند و مطمئن باشند به تماس ها رسیدگی می شود، گرچه ممکن است برخی تقاضاها به سرعت قابل پیگیری نباشد.

وی عنوان کرد: مرکز ارتباط مردمی نهاد ریاست جمهوری برای خدمت رسانی بهتر به مردم در هر سفر یک قدم جلوتر می گذارد تا مردم هر منطقه با پیشنهادات و انتقادات به صورت مناسب و با عزت مطالب را به ریاست جمهوری یا نمایندگان دولت انتقال دهند.

شریعتمداری تشریح کرد: برای خدمت رسانی بهتر و رفع مشکلات طبقات پایین، نهادهای حمایتی همچون کمیته امداد امام خمینی(ره)، صندوق مهر امام رضا(ع) و ثبت احوال در این مرکز سامد اردبیل حضور دارند.

وی با اشاره به حضور نیروهای کارشناسی در سامد برای پاسخگویی دقیق تر به مطالب مردم در سه نوبت کاری گفت: تا شب گذشته بیش از 29 هزار تماس با این مرکز انجام شده و همچنان ادامه دارد گرچه از بدو ورود دکتر روحانی به استان اردبیل با نامه های مردمی نیز مواجه بودیم.

معاون اجرایی رییس جمهوری طی بازدید از مرکز سامد در اردبیل با قرار گرفتن در جایگاه یکی از کاربران سامد، به یک تماس پاسخ گفت و دستوری مبنی بر پیگیری صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، سید محمود علوی وزیر اطلاعات، محمد رضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، حمید چیت چیان وزیر نیرو، الهام امین زاده معاون حقوقی رییس جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رئیس جمهور ایران در امور زنان و خانواده ، حسین فریدون، محمد نهاوندیان، محمدرضا صادق و حسام الدین آشنا رییس جمهوری را در این سفر همراهی می کنند.

رییس جمهوری پیش از این به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها