بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۲۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۶
الهه راستگو درواکنش به اعتراض هایی که به خاطررای دادن او به قالیباف مطرح است این سوال را مطرح کرده است که باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ا‌م به رای مردم یا چیز دیگری؟

به گزارش خبرنگار روز نو، در پاسخ به سوال این خانم باید از الهه راستگو پرسید که شما چگونه وارد شورای شهر شده اید که اکنون طلبکارانه علیه همان افرادی که با سهل انگاری شما را در لیست اصلاح طلبان قرار دادند موضع گیری می کنید ؟

مگر شما اقبالی در جامعه داشته اید که بتوانید شخصا وارد شورای شهر شوید ؟ مگر شما بارها در انتخابات های متعدد مجلس شرکت نمی کردید و همواره با ناکامی مواجه می شدید؟ حال چه شده است که به خاطر به خطر افتادن منافع شخصی خانواده تان در شهرداری خلاف نظر تشکیلات عمل می کنید و خود را به آغوش رقیب اصلاح طلبان می اندازید .

راستی نام این اقدام غیر اخلاقی شما را چه می توان گذاشت؟آیا غیر از خیانت است این اقدام شما ! که رای مردمی که به اعتبار اسم اصلاح طلبان به شما رای داده بودند پشت کردید و به مخالف آنها رای دهید !

فراموش نکنید مردم به شما وکالت داده بودند و شما وکیل مردم بودید و حق نداشتید خلاف خواسته آنان در انتخابات عمل کنید و اگر غیر از این اتفاق افتاد آیا وکالت شما از مردم همچنان پابرجاست یا دیگر باطل می شود.

شما قبل از انتخاب شهردار تهران هم مصاحبه کوتاهی با سایت نوید صبح انجام داده بودید و گفته بودید که محسن هاشمی بهترین برنامه را برای اداره تهران دارد اما در عمل به حرف خودتان هم پایبند نبودید و خودتان را هم به سخره گرفتید!

حال که با این حرکت غیر اخلاقی این فرصت مناسب را شما از این قشر عظیم جامعه گرفتید و همچنین به خاطر اینکه شما دیگر صلاحیت وکالت مردم در شورای شهر را ندارید پیشنهاد می کنیم زودتر استعفای خود را تقدیم فرمانداری تهران کنید تا نگذارید بیش از این آبروی تان برود.

در ضمن به دوستان حزب اسلامی کار هم توصیه می کنیم که در فکر اخراج الهه راستگو از حزب نباشند بلکه بر اصلاح او و استعفایش از شورای شهر تاکید کنند چرا که تنها در این صورت است که حزب اسلامی کار و خانم راستگو می توانند این آبروریزی را پاک کنند.

اما درهمین زمینه الهه راستگو گفت:بنده وامدار مردم هستم بنابراین وامدار هیچ حزب و گروهی نخواهم بود؛ من از روز اول در برابر خداوند متعال قسم خورده‌ام و به آن عمل خواهم کرد.

وی در مورد رای خود به محمدباقر قالیباف برای شهرداری تهران تصریح کرد: دو گزینه بیشتر نداشتیم. اگر گزینه‌های دیگری بود شاید می‌توانستیم وقت بیشتری بگذاریم اما به هر حال به نظر بنده تنها شخصی که می‌توانست به شهر تهران کمک کند آقای قالیباف بود.

راستگو گفت: پس اعلام نتیجه انتخاب شهردار تهران افرادی که اصلا سیاسی نیستند و با هدف کاسب‌کارانه در لیست ما قرار گرفته بودند، طی تماس‌هایی نه تنها به بنده توهین کردند بلکه من را نیز تهدید کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که آقای مسجد‌جامعی چه واکنشی نسبت به رای شما داشته، اظهار کرد: آقای مسجدجامعی گفته‌اند که من خائن هستم بنابراین باید مشخص شود که بنده به چه چیزی خیانت کرده‌ا‌م به رای مردم یا چیز دیگری.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۴
انتشار یافته: ۳
دارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
4
خانم راستگو ، ما چند سال خون دل خوردیم . شب و روز گریستیم بر جفاهایی که به دوستانمان رفت . هیچ منافع شخصی هم نداشتیم . ما به دنبال راستی ، پاکی و مردم سالاری بودیم . خوب بود چشمانتان را باز می کردید و دیدگاههای همین دو نفر محدود را می نگریستید . شما بار دیگر ما را گریاندید . این بار خیلی بدتر . یک به اصطلاح دوست ما را گریاند . اولین ضربه به اصلاحات بعد از پیروزی شیرین 24 خرداد و پیروزیهای پس از آن را ، شما به مردم پاک سرشت ، وارد کردید . دست مریزاد .
نگاه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
0
این دقیقا نگاه قومی قبیله ای است که چون از لیست اصلاح طلبان بیرون اومده پس باید فقط به همون طیف پایبند باشه
پس با این نگاه مردم جامعه فقط تقسیم میشه بین دو گروه اصلاح طلب و اصولگرا و در این بین افرادی که فارغ از این جناح ها رایشان را با توجه به سابقه و عملکردها میدند هیچ جایگاهی بعد از انتخابات ندارند و نماینده ای ندارند که از اونا دفاع کنه و برای بهتر شدن وضعشون تلاش کنه
پس با این وجود بهتره رای ندند!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
1
ایشان معنی با حزب وارد صحنه ی انتخابات شدن را هنوز متوجه نشده!!!
ایشان باید به گزینه ی حزبش رای می داده و نه به رقیب. ایشان متاسفانه با احساسات ما طرفداران بسیار زیاد اصلاح طلبان بازی کرده! من شخصاً خیلی خیلی برافروخته و ناراحت شدم و هرگز ایشان را نمی بخشم.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها