بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۲۶۱۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد که جلسه اخیر استیضاح به افزایش ارتباط دولت و مجلس منتهی شود تا با کمک یکدیگر مشکلات را رفع کنند.
تدبیر24: محمدمهدی زاهدی گفت: بنده به عنوان رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، قبل از برگزاری جلسه استیضاح هیچ مصاحبه‌ای را با رسانه‌ ها انجام ندادم؛ چراکه معتقدم نظر رییس کمیسیون به صورت مستقیم در نتیجه تاثیرگذار بوده و به همین دلیل هم از انجام مصاحبه اجتناب کردم.

وی افزود: اکنون مجلس بصورت یکپارچه حامی دولت است و دوست دارد که نهاد اجرایی کشور با سرعت بیشتری به رفع مشکلات بپردازد، به همین دلیل هم نمایندگان موافق حاشیه‌سازی برای دولت نیستند.

وی گفت: یکی از مطالبات نمایندگان در این استیضاح، حاشیه‌سازی‌های بسیار از سوی این وزارتخانه بود و مجلس راضی نیست که دولت وقت خود را صرف پاسخگویی به این حواشی کند، از این رو می‌توان این استیضاح را در راستای حمایت مجلس از دولت تلقی کرد.

این نماینده مردم در مجلس نهم همچنین در رابطه با جلسه استیضاح گفت: مجلس نسبت به عملکردی که موجب ساختارشکنی شود واکنش نشان خواهد داد و هیچ‌کس راضی نیست که برخی عوامل فتنه 88 در راس امور علمی کشور قرار گیرند، از این رو یکی از دلایل عدم اعتماد به وزیر علوم، همین انتصابات اشتباه بود.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس همچنین ابراز امیدواری کرد که این جلسه به افزایش ارتباط دولت و مجلس منتهی شود تا با کمک یکدیگر مشکلات را رفع کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
متنفر از اصولگرایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
2
برو ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
0
2
عجب جکی
خندیدیم بابا
مسخره
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
1
بر پدر دروغگو ...تو راست میگی
پردیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
0
0
یا این آقا خیلی ها... تشریف دارند یا ما که انگاری مردم بسیار آگاه تر از این آقا هستند..دقیقا" متوجه شدم که ...ا درمملکت دیگری زندگی میکند و از اوضاع و احوال کشور بی اطلاع است..
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها