بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
دندان هاي سفيد نشانه سلامتي و رعايت بهداشت بوده و براي لبخندي زيبا لازم است.
تدبیر24: زمانيکه شما خوراکي هاي تيره‌رنگ خورده و يا نوشيدني هاي تيره رنگ همچون چاي و نوشابه مشکي مي نوشيد، ممکن است دندان هاي تان تيره و لکدارو يا سياه شود. همچنين مواد موجود در دود سيگار نيز مي تواند با چسبيدن به دندان باعث سياه شدن آن شود.

انتخاب سفيد کننده دندان
سفيد کردن دندان توسط دندان پزشک بهترين راه‌حل است، با اينحال اگر نمي‌خواهيد به دندانپزشک مراجعه کنيد، پس مي‌بايست در خانه و با استفاده از سفيدکننده هاي دندان، دندان هاي خود را سفيد نماييد.

هنگام انتخاب سفيد کننده دندان دنبال محصولاتي باشيد که در آن کارباميد پراکسايد (carbamide peroxide) يا هيدروژن (hydrogen) موجود باشد. اين دو ماده به ميناي دندان نفوذ کرده و لکه ها را پاک مي‌کند. از آنجاييکه اين نوع مواد باعث ضعيف کردن دندان ها مي‌شود، بهتر است که يک روز درميان از آنها استفاده کرده و يا  از انواع حساس (sensitive) آن استفاده نماييد.

محلول هاي سفيد کننده دندان
شما مي‌توانيد از داروخانه ها محلول آب اکسيژنه ( Hydrogen peroxide) 3 درصد تهيه کرده و با استفاده از آن اقدام به سفيد کردن دندانتان نماييد. اين محلول بيشتر براي درمان زخم هاي پوست استفاده مي شود، اما مي‌شود از آن براي سفيد کردن دندان ها نيز استفاده نمود.

هنگام مصرف آن بايد ترکيبي از آب اکسيژنه و آب معمولي استفاده نماييد. 15 ميلي ليتر آب را با 15 ميلي ليتر آب اکسيژنه مخلوط کرده، براي يک دقيقه در دهان بگردانيد و بعد آن را بيرون بياندازيد.

راهنمايي هاي کلي درباره اثرات سفيد کننده ها
اگر زخم يا خراش در دهان خود داريد، ممکن است موقع مصرف آب اکسيژنه احساس سوزش در دهان خود کرده و يا زخم هايتان سفيد شود، دقت کنيد که اين مشکل طبيعي است.

بصورت طولاني مدت از اين سفيد کننده ها استفاده نکرده و مسواک را شديدا و با فشار استفاده نکنيد، چراکه ممکن است به ميناي دندان آسيب برسد.
   
دقت کنيد که آب اکسيژنه را نبلعيد چراکه مي‌تواند خطرناک باشد.

ميزان زيادي آب اکسيژنه مصرف نکنيد چراکه ممکن است به ميناي دندان آسيب برساند.

زمانيکه از سفيد کننده ها استفاده مي‌کنيد، بدقت دستورات و راهنمايي هاي روي آن را بخوانيد و بر طبق آنها عمل کنيد.

دندان سفيد شده ممکن است تا مدتي حساس تر از هميشه باشد.

منبع: خبرگزاري آريا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها