بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۲۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
‌یک عکاس حیات وحش گفت: متاسفانه وضعیت حیات وحش در ایران بحرانی شده است.
تدبیر24: سید بابک موسوی گفت: منطقه خراسان نسبت به سایر مناطق کشور تعداد عکاس آزاد بیشتری دارد و حیات وحش آن از تنوع زیستی خوبی برخوردار است، ولی تعداد کسانی که عکاس حیات وحش انجام می‌دهند، کم است.

وی عنوان کرد: عکاسی از حیات وحش به تنوع زیستی کشور کمک می‌کند.

موسوی اظهار کرد: وقتی مردم عکسی را می‌پسندند، یک گراند خوب از عکاس به آنها منتقل می‌شود که این امر در آشنایی مردم باحیات وحش موثر است.

عکاس حیات وحش گفت: کسانی را می‌شناسم که از شکار به طبیعت‌گردی و حیات وحش روی آورده‌اند که این بسیار تحسین برانگیز است.

وی افزود: من به عنوان یک عکاس حیات وحش معتقدم که باید برای این افراد مراسمی برگزار کنند و به جامعه معرفی شوند.

بابک موسوی عنوان کرد: مردم جامعه ما به طبیعت و حیات وحش علاقه‌مند هستند، ولی متاسفانه نسبت به آن آگاهی کمی دارند.

وی گفت: یک قدم بزرگ در آشنایی و آگاهی مردم با حیات وحش و طبیعت رسانه‌ها هستند.

‌موسوی در خصوص بخشی از فعالیت‌های خود اظهار کرد: در سال گذشته نزدیک به 140 روز از شمال شرق کشور تا شمال غرب سفر کردم و از قوچ‌های زیبا و گرگ‌های بزرگ فوق‌العاده و... آنجا عکس تهیه کردم.

وی گفت: تاکنون 40 الی 45 مجموعه کار عکاسی انجام داده‌ام و 440 گونه جانوری ثبت کرده‌ام و حداقل از 90 پستاندار عکس گرفته‌ام.

موسوی افزود: در سال‌های اخیر مجری طرح پروژه‌های اطلس پرندگان و پستانداران کشور به میزبانی دانشگاه تهران نیز بوده‌ام.

وی در ادامه عنوان کرد: جز عکاسی ازحیات وحش کارهای مطالعاتی نظیر اطلس مهره‌داران استان بوشهر، شناسنامه مناطق استان خراسان، ‌بررسی گونه‌های در معرض انقراض و ... را نیز داشته‌ام که هر کدام از این موارد برای من تجربه بزرگی به شمار می‌رود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها