بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۲
بر خلاف ژست آرام و قیافه های ظاهر الصلاح، آنها نشان دادند که عملا از رای گیری می ترسند چرا که در داخل مجلس و بین هم صنفی های خود نیز پایگاهی ندارند!
تدبیر24: محسن حدادی - جلسه امروز مجلس که مطمئنا یک برگ افتخار برای قانون گرایی در جمهوری اسلامی تلقی می شود بازهم با افراطی گری و متهم کردن «عقلانیت و قانون» متشنج شد.

نکته اصلی هوچی گری نمایندگانی است که از سال 88 به این سو با کاسبی کلفت(!) از «فتنه» بعضا کیسه خوبی برای خود دوخته اند و دکان دو نبشی را نیز سرقفلی گرفته اند، اما هر زمان پای منافع خودشان به خطر می افتد، دست بر قضا با فریاد، اردوکشی خیابانی، توهین به قانون، تهمت و افترا و شب نامه و لجن پراکنی رسانه ای می خواهند حرف خود را پیش ببرند.

دست بر قضا آنها که نامزد بازنده انتخابات 88 را قانون گریز و برهم زننده قواعد بازی می دانند، هر زمان پای خودشان گیر می کند، دقیقا همان رفتارها را نشان می دهند و عملا نشان می دهند، دیکتاتورهای ظاهر الصلاحی هستند که متاسفانه کاسبی شان هنوز سکه است.

حالا هم چون رای اکثریت علیه آنها بوده، با نخواندن رای نمایندگان، مجلس را به تقلب متهم می کنند. جالب نیست؟

راستی حکم کسی که مجلس شورای اسلامی را به تقلب متهم کند چیست؟ این قسمت با قوه محترم قضائیه!

و نکته دوم؛ اگر این جماعت بر حق بودن خود اعتقاد دارند، چرا از مواجهه با رای نمایندگان ملت می ترسند؟ ترس آنها از چیست؟ می ترسند تمام نقشه هایی که برای اهداف خود کشیده اند، نقش بر آب شود؟چرا از رویارویی با رای مستقیم مردم در هراسند؟ البته از نماینده ای که با 150 هزار رای به عنوان نماینده تهران 12 میلیون نفری وارد مجلس شود، خب توقع بیشتری نیست!

آقایان پایداری مثلا ولایتمدار، رای گیری یعنی دموکراسی، اگر در مجلس هم شما را قبول ندارند و رای نمی آورید، فکری به حال خودتان کنید، با فحش دادن، رای تان اضافه نمی شود! اتفاقا بد نیست بدانید که کسی که منطق ندارد، فحش می دهد!

راستی شما که برای حضور در هیئت نظارت بر مطبوعات، دارید مثل دوست قدیمی خود - محمود احمدی نژاد - کل نظام و مجلس و نمایندگان ملت را زیر سوال می برید که بگویید خودتان حق مطلق هستید، دنبال چه هستید؟ هیئت نظارت بر مطبوعات چه چیزی دارد که اینطور برایش دندان تیز کرده اید و از آن طرف پز می دهید که معلوم نیست آنجا چه خبر است که نمی خواهند ما باشیم!

عزیزان کمی سرتان را بالا بیاورید و رسانه های راست و چپ را بخوانید؛ رسانه های شما را نمی خواهند...و می دانید که رسانه ها نماینده افکار عمومی هستند...

پس تا رای گیری بعدی باید گفت: دوپینگ پایداری به درخت خورد!
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
2
2
فعلا که حال بورسیه را می برند سر مارا گرم کرده اند بورسیه غیر قانونی باید برگرده و حق سایر بچه های مردم داده شود بورس غیر قانونی دوختور (دکتر )..می شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
0
0
چه متن عمیقی!!!!
حرف مفت را می توانید در متن فوق ببینید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها