بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۲۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۰
امروز دوشنبه سوم شهریور 1393 هجری خورشیدی، بیست و هشتم شوال 1435 هجری قمری، بیست و پنجم اوت 2014 میلادی است.75 سال پیش در چنین روزی، ورزشگاه امجدیه (شهید شیرودی)در تهران گشایش یافت.
تدبیر24: مهم ترین رویدادهای تاریخ معاصر در این روز، به شرح زیر است:

3 شهریور 1377
محمد جواد نجفی از نویسندگان معاصر و صاحب اثر ارزنده ی تفسیر آسان درگذشت.

3 شهریور 1367
نخستین دور گفت و گوهای صلح میان ایران و عراق با نظارت سازمان ملل متحد در ژنو آغاز شد.

3 شهریور 1360
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات اورامانات را در شرق منطقه یی به همین نام آغاز کرد. این عملیات سبب آزادسازی هفت ارتفاع مهم این منطقه شد.

3 شهریور 1354
امام خمینی در پیامی به نشست انجمن های اسلامی دانشجویان اروپا با برشمردن ظلم های حکومت پهلوی درباره ی حزب رستاخیز نوشت: این حزب تحمیلی چنان با مخالفت ملت روبرو شده که رژیم برای سرپوش نهادن بر آن به هر وسیله ای متشبث می شود.

3 شهریور 1335
پس از کشف نفت در شهر مسجد سلیمان، در منطقه ی البرز قم، چاه نفت شماره 5 البرز قم در عمق 2 هزار و 700 متری نفت فوران کرد و در مدت 100روزی که فوران نفت از آن ادامه داشت، روزانه 120 هزار بشکه نفت خام از آن استخراج شد.

3 شهریور 1327
روزنامه ی مردم به وسیله ی شهربانی توقیف شد.

3 شهریور 1320
به رغم تکذیب شایعه ی حمله ی شوروی و انگلیس به ایران، نیروهای این 2 کشور از شمال و جنوب، ایران را مورد حمله ی زمینی ، هوایی و دریایی قرار دادند.

3 شهریور 1320
حمید سیاح مدیر کل وزارت امور خارجه ی ایران در یک تماس تلفنی، از لوییس دریفوس وزیر مختار آمریکا در ایران ، خواست تا پیام رسمی رضاخان، مبنی بر دخالت رییس جمهوری آمریکا در جلوگیری از هجوم نیروهای شوروی و انگلیس به ایران را به دولت خود ابلاغ کند.

3 شهریور 1318
ورزشگاه امجدیه (شهیدشیرودی) در تهران گشایش یافت.

3 شهریور 1302
عدل الملک به معاونت وزارت فواید انتخاب شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها