بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۳۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲
مرد جوان 28، 29 ساله‌ای که از نزدیک شاهد این حادثه بود، در این باره گفت: من در فاصله چند قدمی از این زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت‌هایش می‌توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.
تدبیر24: زنی خود را جلوی قطار مترو پرتاب کرد.

احسان مقدم مدیرروابط عمومی متروی تهران ضمن تایید این حادثه، گفت: خانم جوانی در چهارراه ولیعصر خود را مقابل قطار مترو پرتاب کرد.

وی ادامه داد: این فرد توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده است.

مقدم در خاتمه ضمن ابراز تاسف از این حادثه، در عین حال اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در خطوط مترو وجود ندارد و کار به صورت عادی دنبال می‌شود.

عباسی روابط عمومی اورژانس تهران درباره وضعیت جسمی و بالینی این زن که به گفته وی حدود سی ساله بود، گفت: متاسفانه این فرد شرایط جسمی مناسبی ندارد و جهت ادامه درمان‌های اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

مرد جوان 28، 29 ساله‌ای که از نزدیک شاهد این حادثه بود، در این باره گفت: من در فاصله چند قدمی از این زن قرار داشتم، او در حال مکالمه تلفنی بود و از صحبت‌هایش می‌توان گفت که از دادگاه خانواده بازگشته بود.

یکی دیگر از شاهدان عینی نیز اظهار کرد: پیش از اینکه این زن خودش را به روی ریل قطار پرتاب کند کیفش را به همراه یک یادداشت روی زمین گذاشت که گویا آن یادداشت را به یکی از ماموران آتش نشانی دادند.

مشاهدات حاکیست ماموران آتش‌نشانی و آمبولانس در میان انبوه جمعیت ابتدا کیسه‌ای زردرنگ که دو کفش کتانی سفید به چشم می‌خورد و به دنبال آن مصدوم را در کیسه مخصوص سیاه رنگی که بخشی از صورت خونین وی نیز دیده می‌شد، به آمبولانس حمل کردند.

همزمان با این حادثه ، زنی دیگر نیز به دلیل مشاهده این صحنه بیهوش و به بیمارستان منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها