بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۲
به گفته وی تمامی مراحل پیش ثبت نام،ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo.ir انجام می پذیرد.
تدبیر24: مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد از شرایط و نحوه ثبت نام در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی خبر داد و گفت: ثبت نام از 5 تا 20 شهریورماه به صورت اینترنتی انجام می شود.

مهران عباسی انارکی افزود: ثبت نام اولیه به منظور برآورد تعداد متقاضیان و با هدف برنامه ریزی و پیش بینی میزان تخصیص فضا،گروه بندی موضوعی رسانه ها، تأمین ملزومات و امکانات نمایشگاهی، تدارکات و تأمین شبکه وخطوط مخابراتی و اینترنتی مورد نیاز و سایر تمهیدات جانبی انجام می شود.

به گزارش معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاههای اطلاع رسانی از 18 تا 24 آبان ماه سال جاری توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت شورای هماهنگی تشکل های مدیریتی مطبوعات کشور برگزار می شود.

مشاور معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی با بیان اینکه متقاضیان به چهار دسته اصلی تفکیک می شوندگفت: دسته اول مطبوعات ( شامل روزنامه، هفته نامه، دو هفته نامه، ماهنامه، دوماهنامه و فصلنامه)،دوم خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و اطلاع رسانی، سوم مؤسسات مطبوعاتی، انجمن ها و تشکل های صنفی، روابط عمومی دستگاه ها و دسته چهارم صنایع، خدمات و تجهیزات مرتبط مطبوعاتی ( چاپ، کاغذ، توزیع، فناوری شبکه و اطلاعات، مؤسسات بازرگانی و دست اندرکار در زمینه آگهی های رسانه ای و ...) است.

به گفته وی تمامی مراحل پیش ثبت نام،ثبت نام قطعی، انتخاب محل غرفه، پرداخت وجه، دریافت اطلاعات غرفه داران برای صدور کارت، اعلام سیاست ها و ضوابط و اطلاع رسانی رویدادها و برنامه های جنبی نمایشگاه؛ صرفا از طریق سایت نمایشگاه مطبوعات به نشانی اینترنتی perssexpo.ir انجام می پذیرد.

قائم مقام ستاد برگزاری نمایشگاه مطبوعات یادآور شد: در این مرحله از ثبت نام وجهی دریافت نمی شود ولی تعرفه واگذاری غرفه ها در سایت برای اطلاع متقاضیان درج شده است و در مرحله ثبت نام قطعی، متقاضیان متراژ و محل غرفه را از طریق سایت نمایشگاه روی نقشه مشخص و بصورت برخط، هزینه واگذاری را پرداخت خواهند کرد.

به گفته عباسی انارکی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات حداقل متراژ 12 متر بوده و با همین ضریب افزایش می یابد و برای متراژهای مازاد بر 24 متر برای رسانه های بخش خصوصی 50 درصد تخفیف در نظر گرفته شده است.

عباسی اضافه کرد: رسانه هایی امکان حضور در نمایشگاه را دارند که در حال انتشار باشند.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت نام قطعی از پانزدهم تا پایان مهرماه سال جاری خواهد بود.

براساس این گزارش روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی شماره تلفن های 9-88723227 مربوط به دبیرخانه نمایشگاه را برای پاسخگویی سئوالات احتمالی متقاضیان شرکت در نمایشگاه اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها