بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
موناکو در حال حاضر خانه‌ای برای کازینوهای لوکس، قایق‌های بادبانی لوکس، اتومبیل‌های عجیب و غریب و حوادث هیجان انگیزی مانند مراسم اهدای جوایز بزرگ و جشن هنر مونت کارلو است.اما اکنون با افتتاح تور اودئون می‌توان عنوان گران قیمت‌ترین پنت هاوس دنیا را نیز به لیست آن اضافه کرد.
تدبیر24: تور اودئون، با 170 متر (557 فوت) ارتفاع بلندترین ساختمان موناکو می‌باشد که شامل 70  آپارتمان با حدوداً 1 الی 6 اتاق خواب است. علاوه بر این 70  آپارتمان، دارای دو طبقه دوبلکس روباز 1200 متر مربعی نیز می‌باشد.

تاج الماس تور اودئون، این پنت هاوس منحصر به فرد، دارای پنجره‌های سرتاسری از سقف تا کف و تراس‌هایی خصوصی با چشم اندازهایی وسیع از مناظر موناکو، ساحل لارووتو و دریای لیگوریان می‌باشد.  همچنین درون ساختمان دارای جریان آب خصوصی و یک استخر مدور بيکران است.
بنا بر گزارش سایت Sky.com، این پنت هاوس را به عنوان گران قیمت‌ترین پنت هاوس دنیا می‌توان در حدود 256میلیون پوند (387 میلیون دلار) قیمت گذاری کرد.معمار رويا گراى این پروژه، الکساندر گیرالدی است، استاد طراحی معروف "بل اپوکوا" که در  طراحی خود از فضای اوایل قرن بیستم  پاریس الهام گرفته است.

انتظار می‌رود کار تکمیل این پروژه در ژوئیه 2014 پایان یابد.











































بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها