بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۳۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران گفت: پزشکی قانونی با کمترین سطح درآمدی جذابیتی برای پزشکان ندارد و پزشکان رغبتی برای فعالیت در این مرکز ندارند.
تدبیر24: بشیر نازپرور در حاشیه آیین افتتاحیه اداره پزشکی قانونی شهرستان شمیرانات افزود: دریافتی پزشکان پزشکی قانونی بسیار کمتر از میزان دریافتی یک پزشک خانواده است، از این رو پزشکی که در پزشکی قانونی کار می کند رغبتی برای فعالیت در این مرکز را ندارد.

مدیر کل پزشکی قانونی با بیان اینکه در چندین شهرستان استان تهران مانند پیشوا، قرچک، پردیس، پرند و بهارستان اداره پزشکی قانونی وجود ندارد، مهمترین دلیل این امر را کمبود نیروی انسانی عنوان کرد.

وی ادامه داد: استان تهران از طرفی ممنوعیت جذب پزشک دارد و از سویی دیگر پزشک بدلیل پایین بودن درآمد انگیزه ای برای فعالیت در این حوزه را ندارد.

نازپرور اظهار امیدواری کرد که مصوبه مجلس در سال 91 در خصوص جذب پزشکان و حقوق دریافتی آنها که تاکنون صد درصد عملی نشده، بزودی اجرایی شود.

مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران در ادامه از افتتاح اداره پزشکی قانونی شهرستان بهارستان خبر داد و گفت: اداره پزشکی قانونی برای هر شهرستانی لازم است تا مردم برای مراجعات خود مجبور نشوند به شهرستان های مجاور مراجعه کنند و خوشبختانه اداره پزشکی قانونی بهارستان نیز در راستای تسهیل امور مردم تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها