بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۳۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
موناکو بدون گلزن کلمبیایی خود برابر لیل با تساوی یک بر یک متوقف شد.
تدبیر24: هفته چهام رقابت‌های لیگ فرانسه شب گذشته (شنبه) با برگزاری 6 دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی موناکو و لیل به تساوی یک بر یک رسیدند تا روند نتایج متزلزل موناکو در این فصل ادامه داشته باشد . تک گل موناکو را در این دیدار دمیتار برباتف بلغارستانی به ثمر رساند. نکته نگران کننده برای هواداران موناکو در این دیدار حضور نداشتن رادامل فالکائو در بین بازیکنان حاضر در زمین بود . این مهاجم کلمبیایی که این فصل موفق شده است دو بار برای تیمش گلزنی کند در بازی شب گذشته غایب بود و به همین دلیل شایعات درباره خروج این بازیکن از موناکو و پیوستن او به رئال‌مادرید قوت گرفت.

در دیگر دیدار مهم شب گذشته رن موفق شد با یک گل کان را شکست دهد و به رده پنجم این رقابت‌ها صعود کند.

**تابلوی نتایج

کان صفر – رن یک

موناکو یک – لیل یک

لانس 4 – رنس 2

لوریان 4 – گن‌گم صفر

نانت یک – مون‌پلیه صفر

تولوز یک – اویان صفر

هفته چهارم لیگ فرانسه امروز و امشب (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار به پایان می رسد که در حساس ترین بازی پاری سن ژرمن میزبان سن‌اتین خواهد بود.

**برنامه هفته چهارم لیگ فرانسه

پاری سن ژرمن – سن‌اتین

متز – لیون

بوردو – باستیا

در جدول رده بندی بوردو با 9 امتیاز از 3 دیدار در صدر قرار دارد و لیل با 8 امتیاز و یک بازی بیشتر در رده دوم قرار دارد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها