بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
قهرمان فصل گذشته لیگا در هفته دوم اولین برد خود را کسب کرد.
تدبیر24: هفته دوم رقابت‌های لیگای اسپانیا شب گذشته و بامداد امروز با برگزاری 5 دیدار ادامه یافت که در حساس ترین بازی اتلتیکومادرید مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه خانگی خود ویسنته کالدرون به مصاف ایبار رفت و با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید تا نخستین برد این فصل خود را کسب کند.

تیم دوم شهر مادرید در هفته اول این رقابت‌ها در خانه رایووایکانو به تساوی بدون گل رسیده بود و اکنون موفق شد در هفته دوم تیم تازه به لیگا صعود کرده ایبار را با نتیجه نزدیک 2 بر یک شکست دهد. میراندا در دقیقه 11 و ماریو مانژوکیچ در دقیقه 25 برای اتلتیکو مادرید گلزنی کردند و تک گل ایبار را آبراهام در دقیقه 33 به ثمر رساند.

در این دیدار دیگو سیمئونه از روی سکو ها نظاره‌گر پیروزی شاگردان تیمش بود. این مربی آرژانتینی در دیدار سوپرکاپ اسپانیا 8 جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

**تابلوی نتایج

آتلتیکومادرید 2 – ایبار یک

والنسیا 3 – مالاگا صفر

کوردوبا یک – سلتاویگو یک

بیلبائو 3 – لوانته صفر

اسپانیول یک – سویا 2

هفته دوم رقابت‌های لیگ اسپانیا امشب و بامداد فردا با برگزاری 4 دیدار به پایان می‌رسد که در حساس ترین بازی ویارئال در خانه باید از بارسلونا پذیرایی کند. شاگردان لوئیس انریکه که در بازی اول خود موفق شدند الچه را از پیش روی بردارند برای حفظ موقعیت خود در صدر جدول باید دست پر از بازی با ویارئال خارج شوند.

رئال مادرید دیگر مدعی قهرمانی نیز در ایالت باسک به دیدار رئال‌سوسیداد خواهد رفت. در این دیدار کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد بازی نخواهد کرد چرا که هنوز با مشکل مصدومیت دست و پنجه نرم می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها