بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 15
کد خبر: ۳۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶

لغو پروازهای مشهد به زاهدان

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد گفت: تمامی پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان در مسیر مشهد - زاهدان از ابتدای مرداد ماه امسال تاکنون متوقف شده اند.
تدبیر24: محمدحسین حقیقی روز شنبه افزود: از ابتدای مرداد تا امروز هشتم شهریور ماه شرکت هواپیمایی آسمان هشت پرواز از مبدا مشهد به زاهدان را در برنامه داشت که تمامی آنها را ابطال کرده است.

وی گفت: آخرین پرواز لغو شده شرکت آسمان از مبدا مشهد به زاهدان مربوط به ساعت 10:30 دیروز بود.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد از علت لغو این پروازها اظهار بی اطلاعی اما تاکید کرد: شرکت آسمان باید علت این موضوع را اعلام کند.

شرکت هواپیمایی آسمان ساعت 21 امشب و صبح روزهای دهم و یازدهم شهریور ماه نیز از مشهد به زاهدان پرواز دارد اما هنوز وضعیت انجام این پروازها مشخص نیست.

تلاشهای خبرنگار ما برای گفت و گو با مسوولان شرکت هواپیمایی آسمان تا لحظه مخابره این خبر بی نتیجه ماند. پاسخگویان به تماسهای ایرنا در دفتر شرکت آسمان در مشهد اعلام کردند باید این مساله از تهران پیگیری شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: