بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۶
اسقف اعظم یورک از دولت لندن خواسته است که برای پناه دادن به مسیحیان عراق و سوریه فعال‌تر باشد.
تدبیر24: جان سنتامو، اسقف اعظم یورک، دومین مقام بلندپایه کلیسای انگلستان، گفت، تروریست‌های داعش با تشدید درگیری‌ها در عراق و سوریه تشنه خون مردم هستند و به راحتی می‌توانند در این دو کشور اقدام به نسل‌کشی کنند.

اسقف اعظم یورک گفته است، نخست وزیر انگلیس باید به تبعیت از دیگر کشورها برای اعطای پناهنگی فعالانه‌تر از گذشته عمل کند.

او از دولت انگلیس خواستار سرعت عمل بیشتری شد و گفت، شرایط سوریه و عراق می تواند شبیه شرایط رواندا در سال ۱۹۹۴ باشد که مردم به صورت بسیار گسترده قتل عام شدند.

به گزارش بی.بی.سی، سنتامو گفت: گروه داعش ظرفیت خود برای خونخواری را نشان داده است. سربریدن‌ها نشانه بی‌رحمی این گروه است که باید جلوی آن گرفته شود. اگر جلوی آن‌ها را نگیرید، ممکن است با نسل‌کشی مواجه شوید.

دولت انگلیس پیش‌تر اعلام کرد، به درخواست‌های پناهندگی به طور موردی و جداگانه رسیدگی می‌کند. تا کنون حدود ۳۰۰۰ شهروند سوری از مناطقی که به دست گروه داعش افتاده است، به انگلیس مهاجرت کرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها