بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۵
تیم کشتی فرنگی پیشکسوتان جمهوری اسلامی ایران در سومین دوره از رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان در صربستان با مجموع 22 مدال، قهرمان جهان شد.
تدبیر24: تیم کشتی پیشکسوتان ایران در سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی پیشکسوتان جهان در صربستان با هشت گروه سنی شرکت کرد و در مجموع توانست با کسب 9 مدال طلا، 4 مدال نقره و 9 مدال برنز به مقام قهرمانی این دور از رقابت ها دست یابد.

روسیه و آلمان مقام های در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

در آخرین روز از این رقابت ها که در گروه A و G برگزار شد، فرج الله فاطمی نیا در وزن 58 کیلوگرم، سیدعلی ساهپوشت در وزن 130 کیلوگرم، سید محمد الهامیان در وزن 69 کیلوگرم، سیدمهدی میرجمالی در وزن 85 کیلوگرم، مجید حکمتی کندووانی در وزن 97 کیلوگرم و محسن شاه محمدی در وزن 85 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود صاحب مدال طلا شدند.

همچنین مقدم زینیوند در وزن 76 کیلوگرم مدال نقره و شهرام مهدی زاده در وزن 85 کیلوگرم مدال برنز را به دست آوردند.

روز شنبه نیز در گروه های C و D، بهرام سیف خانی در وزن 76 کیلوگرم و محمد فهیمی فرد در وزن 85 کیلوگرم با پیروزی بر حریفان خود مدال برنز را کسب کردند.

روز جمعه نیز در گروه های B، E و F ، جمشید قادری در وزن 130 کیلوگرم، فضل الله دهنوی در وزن 76 کیلوگرم و علی محمد طاهری در وزن 58 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود، مدال طلا را از آن خود کردند.

همچنین در این روز نادر الله وردی در وزن 69 کیلوگرم، اباذر بیات در وزن 85 کیلوگرم و اکبر حکمتی کندووان در وزن 130 کیلوگرم به مدال نقره قناعت کردند.

در این روزسیدعلی هاشمی در وزن 130 کیلوگرم، شعبان دیوسالار در وزن 85 کیلوگرم، مهدی افتخارزاده در وزن 58 کیلوگرم، سعید یزدانی در وزن 130 کیلوگرم، سیدعلی هاشمی در وزن 130 کیلوگرم و محمد احمدی در وزن 76 کیلوگرم نیز مدال برنز را کسب کردند.

برخی از این پیشکسوتان بعد از کسب مدال طلا به خبرنگار ایرنا گفتند که این دور از مسابقات که در آن حدود 20 قهرمان جهان و کشتی گیرانی از 48 کشور شرکت داشتند از کیفیت بالایی برخوردار بود.

آنها، ضمن تشکر و قدردانی از مربیان و مسئولان کشتی کشورمان به جهت فراهم کردن شرایط حضور آنها در این مسابقات، ارایه تسهیلات بیشتر به ورزشکاران برای شرکت در مسابقات بین المللی را خواستار شدند.

حسین عسکری که به همراه یک هیات 9 نفره داوران ایرانی در این مسابقات به کار قضاوت پرداختند نیز به ایرنا گفت: با توجه به عملکرد بسیار خوب داوران ایرانی در این دور از مسابقات، نمایندگان فدراسیون و مسئولان کشتی صربستان از داوران ایرانی تقدیر کردند.

بهروز احمدی نماینده ویژه سفیر جمهوری اسلامی ایران و محمود شالویی رایزن فرهنگی کشورمان در صربستان در مراسمی که در پایان مسابقات بین المللی کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان برگزار شد، هدایایی را به پاس قدردانی از تلاش این قهرمانان به آنها هدیه دادند.

تیم کشتی آزاد کار پیشکسوتان ایران نیز در سومین دور از رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان جهان که از سه شنبه (چهارم شهریور) تا پنجشنبه (ششم شهریور) در مجتمع ورزشی شومیتسا در بلگراد برگزار شد با مجموع 27 مدال به مقام قهرمانی جهان دست یافت.

در سومین دور از رقابت های بین المللی کشتی پیشکسوتان جهان در صربستان بیش از 700 شرکت کننده از 48 کشور جهان از جمله ایران، بلغارستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، روسیه، ازبکستان، ژاپن، کوبا، لهستان، صربستان، مجارستان، ترکیه، آمریکا، کرواسی، بلاروس، هند، گرجستان، ایتالیا، فرانسه و آلمان شرکت کردند.

صربستان پیش از این در سال های 2005 و 2010 میزبان رقابت های کشتی پیشکسوتان جهان در رشته های آزاد و فرنگی بود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها