بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
پاری‌سن‌ژرمن در هفته‌ دوم لیگ فرانسه برابر سن اتین صاحب یک پیروزی پر گل شد.
تدبیر24: هفته‌ چهارم رقابت‌های لیگ فرانسه شب گذشته با برگزاری سه دیدار به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی پاری‌سن‌ژرمن، مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با نتیجه‌ پر گل پنج بر صفر، سن اتین را از پیش‌رو بردارد.

پاری‌سن‌ژرمن با درخشش ابراهیموویچ توانست این پیروزی پر گل خانگی را کسب کند. ابراهیموویچ در دقایق 41، 62 و 72 برای تیمش گلزنی کرد تا در این دیدار هت تریک کرده باشد.

ادیسون کاوانی و مدافع سن اتین نیز دیگر گل پاری‌سن‌ژرمن را به ثمر رساندند تا مدافع قهرمانی در هفته‌ چهارم صاحب یک پیروزی پر گل شوند.

در دیگر دیدار مهم شب گذشته بوردو که در سه هفته‌ قبل توانسته بود صاحب سه پیروزی شود در نهایت برابر باستیا با تساوی یک بر یک متوقف شد تا شاگردان ویلی سانیول برای اولین بار در این فصل امتیاز از دست بدهند.

** تابلوی نتایج :

* پاری‌سن‌ژرمن 5- سن اتین صفر

* بوردو یک – باستیا یک

* نتس 2- لیون یک

در جدول رده‌بندی لیگ فرانسه بوردو با 10 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و لیل با هشت امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده های دوم و سوم قرار دارند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها