بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
فصل جدید سری A با پیروزی میلان و توقف اینتر شروع شد.
تدبیر24: هفته‌ نخست رقابت‌های سری A ایتالیا شب گذشته با برگزاری هفت دیدار ادامه یافت. میلان که فصل گذشته نتایج بسیار ضعیفی کسب کرد این فصل با هدایت فیلیپو اینزاگی توانست بازی‌ها را قدرتمندانه شروع کند و با نتیجه‌ سه بر یک لاتزیو را شکست دهد. کی سوکه هوندای ژاپنی در دقیقه‌ هفت توانست اولین گل این فصل میلان را به ثمر برساند.

بازی خوب میلان در نیمه دوم باعث شد که سولی مونتاری ، ها‌فبک غنایی گل دوم میلان را به ثمر برساند. میلان در دقیقه‌ 64 نیز صاحب یک ضربه پنالتی شد که جرمی منز فرانسوی این ضربه را به گل تبدیل کرد تا خیال میلان بابت پیروزی راحت شود. البته پس از این گل بازیکنان لاتزیو توانستند توپ و میدان را در دست بگیرند تا این که الکس مدافع میلان در دقیقه‌ 67 به اشتباه دروازه‌ خودی را باز کرد تا این دیدار با برتری سه بر یک میلان به پایان برسد.

اینتر یکی دیگر از مدعیان قهرمانی در خانه تورینو به میدان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا نراتزوری‌ها فصل جدید سری A را متزلزل شروع کنند.

ناپولی دیگر مدعی قهرمانی این فصل که از لیگ قهرمانان حذف شده فصل جدید سری A را با پیروزی خارج از خانه برابر جنوا شروع کرد.

شاگردان رافائل بنیتس موفق شدند با نتیجه‌ دو بر یک جنوا را شکست دهند. کایخون و گوژمان گل‌های ناپولی را در این دیدار به ثمر رساندند.

** تابلوی نتایج:

* میلان 3- لاتزیو یک

* آتالانتا صفر – هلاس 3

* چزنا یک – پارما صفر

* جنوا یک – ناپولی 2

* پالرمو یک – سامپدوریا یک

* ساسولو یک – کالیاری یک

* تورینو صفر – اینتر 3

در هفته‌ نخست سری A امشب در ساعت 23:15 اودینزه میزبان امپولی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها