بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۳۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
وزیر دفاع هند روز یکشنبه موارد نقض آتش بس از سوی پاکستان را ˈتحریک آمیزˈ توصیف کرد و گفت که نیروهای کشورش درحال آماده باش هستند.
تدبیر24: آرون جیتلی ضمن جدی دانستن شرایط در امتداد مرزهای بین المللی با پاکستان گفت: هند امیدوار بود پس از دیدار هفته گذشته مقام های نظامی دو کشور شرایط تنش زا بهبود یابد اما ادامه موارد نقض آتش بس سبب ایجاد فضایی می شود که بر روابط دو جانبه تاثیر منفی می گذارد.

وزیر دفاع هند در ادامه افزود: ارتش و نیروهای امنیتی مرزی هند در حالت آماده باش به سر می برند و آماده رویارویی با هرگونه موقعیت احتمالی هستند.

آرون جیتلی اعلام کرد که هند امیدوار است موارد نقض آتش بس توسط پاکستان پس از دیدار آینده مقام های نظامی دو کشور کاهش یابد.

وی افزود: بلافاصله بعد از دیدار اخیر مقام های نظامی دو کشور، یک نیروی هندی در مرز کشته شد و دهلی نو انتظار دارد که اسلام آباد به تعهدات خود عمل کند.

درجریان درگیری روز شنبه نیروهای امنیتی هند با شبه نظامیان جدایی طلب در کشمیر، یک نیروی نظامی هند کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

ˈنارندا مودیˈ نخست وزیر هند نیز در اولین واکنش رسمی خود علیه اسلام آباد پس از لغو مذاکرات مستقیم بین دو کشور روز شنبه اعلام کرد که پاکستان با تداوم ارتباط با رهبران جدایی طلب کشمیری، روند صلح میان دو کشور را به تمسخر گرفته است.

وی با این حال افزود هند به دنبال روابط صلح آمیز، دوستانه و سازنده با کشور همسایه است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها