بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰
محل کنسرت حسین علیزاده، نوازنده پیشکسوت از کاخ نیاوران به تالار وحدت تغییر کرد.
تدبیر24: حسین علیزاده ابتدا قرار بود 21 و 22 شهریورماه کنسرت «نغمه‌ای در پرده‌ای» را در کاخ نیاوران به روی صحنه ببرد که با مخالفت اداره اماکن این کنسرت به تالار وحدت منتقل شد.

تهیه‌کننده و مدیر هنری این تور کنسرت در این‌باره گفت: ما از مدت‌ها پیش جهت اجرا در کاخ نیاوران با مدیریت این مجموعه در حال مذاکره و بررسی بودیم و هر دو طرف بسیار مشتاق بودند که مجدداً و پس از سال‌ها وقفه اجراهایی متناسب با فضای این مجموعه طراحی و انجام پذیرد و طبیعتاً کنسرت استاد علیزاده بهترین گزینه برای آغاز محسوب می‌شد؛ چرا که از یک سو مقام والای ایشان در موسیقی ایرانی بهترین نمونه میراث معنوی فرهنگی کشورمان را به نمایش می‌گذاشت و از سوی دیگر یادآور خاطره کنسرت به یاد ماندنی این هنرمند کشورمان به همراهی استاد بزرگ «دودوک ژیوان گاسپاریان» در سال ۸۲ در همین محل بود که با نام «به تماشای آب‌های سپید» منتشر شد و تا نامزدی جایزه جهانی «گرمی» پیش رفت.

کیوان فرزین ادامه داد: تمامی توافق‌ها و اقدامات اولیه برای این اجرا انجام شد و در این بین سازمان میراث فرهنگی نیز تعامل و همکاری خوبی با ما انجام داد که نمود بیرونی آن حضور معاونت میراث در جلسه مطبوعاتی مربوط به این اجرا و اعلام حمایت ایشان از اجرای موسیقی در فضاهای میراث و از جمله کاخ نیاوران، قلعه فلک‌الافلاک خرم‌آباد و حافظیه شیراز در ارتباط با تورکنسرت استاد در همین پروژه بود.

وی افزود: این حمایت‌ها و همکاری‌ها ما را دلگرم‌تر کرد، اما نهایتاً و پس از اخذ مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متاسفانه اداره اماکن نیروی انتظامی به ما اعلام کرد که فعلاً برای اجراهای فضای باز مجوز صادر نخواهد کرد و پیگیری‌های همکاران ما و مسوولین حراست مجموعه نیاوران برای اخذ این مجوز به جایی نرسید و نهایتاً تیم برگزارکننده به واسطه کمبود وقت و نبود مهلت کافی برای تبلیغات و فروش بلیت علی‌رغم میل باطنی مجبور به تغییر مکان این کنسرت به تالار وحدت شدند.

این تور کنسرت پس از اجرای خرم‌آباد در تاریخ‌های ۱۰ و ۱۱ شهریور، در تاریخ‌های ۱۳ و ۱۴ شهریور در کرمانشاه و سپس ۲۱ و ۲۲ همین ماه میهمان تالار وحدت تهران خواهد بود و در آخر با اجراهای اصفهان (۲۴ و ۲۵ شهریور) و شیراز (۲۷ و ۲۸ شهریور) به کار خود پایان خواهد داد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها