بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۰
طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت صبح دوشنبه با حضور وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان عالی نظام سلامت به طور رسمی کلید خورد.
تدبیر24: دکتر « سید حسن هاشمی» در هفتاد و هشتمین اجلاس روسای دانشگاه علوم پزشکی کشور در دانشگاه پزشکی تهران افزود: طرح تحول بهداشت در حقیقت فاز دوم طرح تحول سلامت به شمار می رود که زیر ساخت های آن طی سه ماه گذشته آماده شده است.

وی گفت: در اجرای طرح تحول بهداشت اشکالات طرح پزشک خانواده در شهرهای زیر 20 هزار نفر برطرف شده و دو هزار خانه بهداشت تامین و نوسازی می شوند.

وزیر بهداشت گفت: همچنین در اجرای این طرح مکمل های غذایی به زنان باردار و کودکان شیرخوار ارائه و واکسن های جدیدی وارد سیستم بهداشتی کشور می شود.

هاشمی تاکید کرد: طرح پزشک خانواده در شهرهای زیر 50 هزار نفر در دو استان مازنداران و فارس اجرا می شود .

وی اضافه کرد: همچنین با اجرای طرح تحول بهداشت چهار هزار پزشک عمومی جدید وارد سیستم بهداشتی شده و شبکه بهداشتی 10میلیون نفز ار حاشیه نشین ها را تحت پوشش قرار می دهند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها