بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۳۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۰
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های لرستان گفت: سهمیه برای پرداخت وام ازدواج در استان نامحدود است.
تدبیر24: غلامرضا ساکی درباره وضعیت پرداخت تسهیلات، افزود: بانک‎‌های استان بر اساس منابع و مصارف تسهیلات پرداخت می‌‎کنند.

وی درباره پرداخت وام ازدواج به متقاضیان گفت: قرار است بانک ملی در سراسر کشور و تا پایان شهریورماه جاری ۳۰۰ هزار فقره تسهیلات بدون بهره به زوجین متقاضی وام ازدواج پرداخت کند.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی لرستان ادامه داد: سهمیه برای استان نامحدود است و هرچه متقاضی بیشتر باشد می‌‎توان منابع بیشتری از این محل برای استان جذب کرد.

ساکی تصریح کرد: قرار است به هر نفر از متقاضیان وام ازدواج،۳۰ میلیون ریال پرداخت شود.

وی درباره بانک کارگشا در استان نیز بیان کرد: چون منابع قرض‎الحسنه کم بهره بوده، دولت اولویت را به وام‎ ازدواج داده است. منابعی نیز برای مشاغل خانگی نهادهای حمایتی لحاظ شده اما بانک کارگشا در اولویت‎های بعدی قرار گرفته و فعلا اقدام به پذیرش اجناس قیمتی متقاضیان نمی‌کند.

ساکی گفت: چنانچه افرادی اشیاء قیمتی خود را به بانک سپرده و توان مالی بازپرداخت تسهیلات را ندارند می‌توانند کارمزد آن را پرداخت کرده و زمان نگهداری آن‌ها را تمدید کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها