بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵
پس از اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر معرفی مدارس غیرانتفاعی که بیش از حد ممکن برای ثبت‌نام دانش‌آموزان از والدین شهریه می‌گیرند، یکی از مخاطبان از دریافت شهریه هنگفت یکی از دبستان‌های غیرانتفاعی در منطقه شهرک غرب تهران خبر داد.
تدبیر24: دبستان مورد نظر در خیابان ایران‌زمین قرار دارد که به والدین دانش‌آموزان پایه‌های چهارم و پنجم دبستان اعلام کرده است باید شهریه 11 میلیونی برای سال تحصیلی 93-94 پرداخت کنند.

فهرست جزئیات شهریه اعلام‌شده بیشتر شباهت به منوی رستوران‌ها دارد. از نکات جالب توجه این است که لیست مورد نظر روی سربرگ دبستان تنظیم نشده است و شکلی غیر رسمی دارد. والدین هم حق انتقال آن به خارج از مدرسه را ندارند و در مدرسه باید آن را امضا کنند و پرداخت مبالغ مورد نظر را متعهد شوند.

در این لیست (منو) در ابتدا یک شهریه مصوب بیش از سه میلیون تومانی به عنوان شهریه پایه ذکر شده است و ذیل آن تعداد زیادی عنوان فرعی دیگر با رقم‌های نجومی عنوان شده است.

در انتهای فهرست، مجموع رقم شهریه 8 میلیون تومان اعلام شده است اما این پایان ماجرا نیست؛ چراکه به والدین دانش‌آموزان اعلام شده است که رقم هزینه غذا و شهریه نیز باید پرداخت شود که مجموعا 11 میلیون تومان می‌شود.

مسئولان دبستان ادعا کرده‌اند که این شهریه به تأیید آموزش و پرورش منطقه رسیده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها