بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۳۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶
سعید مرتضوی گفت: موضوع اصلی گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی مربوط به بابک زنجانی است و باید بگویم که حتی یک شرکت هم به این فرد واگذار نشده است
تدبیر24: متهم پرونده سازمان تامین اجتماعی بعد از پایان جلسه دادگاهش که امروز در شعبه 15 دادسرای کارکنان دولت برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: اطلاعات و مدارکی که امروز ارایه کردم نشان داد که گزارش تحقیق و تفحص دروغ بوده است.

مرتضوی با اشاره به کمک 45 میلیون تومانی به اتحادیه های کارگری اظهار داشت: کمک 45 میلیون تومانی به اتحادیه های کارگری از وجوه غیر شمول و با اختیارات رییس سازمان بهزیستی صورت گرفته است که این کار در حال حاضر نیز انجام می شود.

وی درباره کمک به نمایندگان مجلس ادامه داد: رییس سازمان تامین اجتماعی از محل غیر شمول می تواند به نمایندگان مجلس نیز پول بدهد تا آنان در حوزه های انتخابی خودشان به مستضعفان کمک کنند.

رییس سابق سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه به همه موارد از گزارش تحقیق و تفحص پاسخ داده ام، اظهار داشت: در همین راستا لایحه ای دفاعی در 48 برگ و بیش از 400 صفحه مستندات پیرامون اقدامات خود در سازمان تامین اجتماعی ارائه کردم.

مرتضوی در ادامه به مستندات لایحه دفاعی خود اشاره کرد و افزود: لایحه دفاعی من مستند به مصوبات هیات امنای سازمان و مصوبات هیات مدیره سازمان و مستند به قانون سازمان تامین اجتماعی است.

رییس سابق سازمان تامین اجتماعی در خصوص جلسه بعدی دادگاه خود گفت: من هم دفاعیه خودم را گفتم و هم لایحه ام را با ذکر مستندات ارائه کردم قاعدتا بازپرس باید پرونده را مطالعه کند.

به گفته مرتضوی بازپرس پرونده 4 نفر از کارشناسان رسمی را برای بررسی پرونده تعیین کردند و اعلام نظر نماینده و بخش هایی از بررسی این کارشناسان در جلسه امروز قرائت شد.

وی ادامه داد: مشخص شد که هیچ تخلفی از سوی من صورت نگرفته است.

رییس سابق سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد: پس از اینکه بازپرس پرونده و لایحه دفاعی و مستندات ارائه شده از من را مطالعه کرد در صورت نیاز برای ارائه توضیحات تکمیلی مجددا به دادگاه دعوت می شوم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها