بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
تفاهم نامه همکاری مشترک در سرمایه گذاری و واگذاری حق بهره برداری از بنای تاریخی ملک التجار سنندج با کاربری خانه هنرمندان امضا شد.
تدبیر24: این تفاهم نامه روز دوشنبه در آیینی به امضاء ˈ محمد سعید ایزدی ˈ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران، سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری و فرمانداری و شهرداری شهر سنندج رسید.

در این تفاهم نامه که در 8 ماده به امضاء رسیده، آمده است: به منظور ایجاد و توسعه مراکز فرهنگی هنری در شهر سنندج به عنوان محل برگزاری رویدادهای اجتماعی و راه اندازی ˈ خانه هنرمندانˈ جهت بهره مندی هنرمندان و مخاطبان بومی منطقه، این اقدام صورت گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این مراسم گفت: حفظ آثار تاریخی و فرهنگی بجای مانده از گذشتگان فرصتی است که برای نگهداری آن نیازمند حمایت همه دستگاه ها است زیرا که این مهم تکرار شدنی نیست.

محمد سعید ایزدی افزود: این تفاهم نامه با هدف حفاظت و سیاست بهره برداری از ساختمانهای تاریخی در فرآیند باز آفرینی شهری به امضاء رسیده است.

وی اظهار داشت: احیاء، ایجاد جریان زندگی در آثار تاریخی و مشارکت بخش خصوصی در فرآیند باز آفرینی این آثار از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

وی با ابراز امیدواری در حفظ آثار باقی مانده در کشور گفت: متاسفانه برخی آثار تاریخی به دلیل غفلت عده ای از دست اندرکاران وقت دچار تخریب شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها