بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
لیونل مسی ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین به دلیل مصدومیت احتمالا به بازی دوستانه این تیم مقابل آلمان که تکرار فینال جام جهانی 2014 است، نخواهد رسید.
تدبیر24: مسی یکشنبه شب در دیدار بارسلونا مقابل ویارئال از ناحیه پای راست دچار آسیب دیدگی شد ولی با وجود این 90 دقیقه کامل بازی کرد.

این بازیکن 27 ساله که بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را در اختیار دارد، به همین دلیل ممکن است به بازی چهارشنبه شب این تیم مقابل آلمان نرسد.

باشگاه بارسلونا ضمن تأیید مصدومیت وی با انتشار بیانیه ای اعلام کرده است: کادر پزشکی باشگاه پس از پیروزی یک بر صفر مقابل ویارئال آسیب دیدگی مسی را تأیید و مراحل درمانی او را آغاز کرد.

در این بیانیه آمده است که مسی روز سه شنبه تحت معاینات دقیق تری قرار خواهد گرفت تا شدت این مصدومیت مشخص شود.

مسی در فصل گذشته همگام با ناکامی بارسلونا برای قهرمانی، دچار مصدومیت های متعددی شد ولی در مسابقات جام جهانی خوش درخشید به طوریکه موفق به دریافت توپ طلای این رقابت ها به عنوان بهترین بازیکن جام شد اگرچه آرژانتین در فینال از آلمان شکست خورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها