بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
وزنه برداران اعزامی به بازی های آسیایی 2014 اینچئون پس از رکوردگیری عصر امروز تیم ملی مشخص شدند.
تدبیر24: بهداد سلیمی، کیانوش رستمی، بهادر مولایی، مجید عسکری، جابر بهروزی، نواب نصیرشلال، رسول تقیان و محمدرضا براری نفرات اعزامی به بازی های آسیایی هستند.

در این رکوردگیری بهادر مولایی دارنده مدال نقره مسابقات جهانی در دسته فوق سنگین در حرکت دو ضرب پس از آنکه نتوانست وزنه 261 کیلوگرمی را مهار کند از ناحیه زانو آسیب دید اما به گفته پزشکان تیم ملی مصدومیت او جدی نیست و می تواند در بازی های آسیایی شرکت کند.

مولایی در حرکت یک ضرب نیز پس از چهار حرکت نتوانست وزنه های 190 و 195 کیلوگرمی را مهار کند و در حرکت دو ضرب هم فقط وزنه 245 کیلوگرمی را بالای سر برد.

در دسته 69 کیلوگرم مرتضی رضاییان که به عنوان نفر دوم این دسته در اردو حضور داشت، از لیست تیم ملی خط خورد اما در صورتی که بهادر مولایی نتواند به بازی های آسیایی برسد رضاییان به این مسابقات اعزام می شود.

رضاییان در حرکت یک ضرب وزنه 140 و در حرکت دو ضرب وزنه 170 کیلوگرم را بالای سر برد.

مجید عسکری در دسته 56 کیلوگرم در حرکت یک ضرب وزنه های 121، 126 و 128 کیلوگرم را مهار کرد و رکورد ایران را پنج کیلوگرم شکست. عسکری در حرکت دو ضرب نیز وزنه های 146 و 154 کیلوگرمی را بالای سر برد.

جابر بهروزی هم در دسته 69 کیلوگرم پس از انجام شش حرکت یک ضرب و دو ضرب دربالای سر بردن وزنه های 147، 148، 176، 181 و 184 کیلوگرمی ناکام ماند.

در دسته 85 کیلوگرم رسول تقیان در یک ضرب وزنه های 160 و 165 کیلوگرم و در دو ضرب وزنه های 202 و 211 کیلوگرم را مهار کرد.

کیانوش رستمی دیگر وزنه بردار این دسته در یک ضرب وزنه 172 کیلوگرمی و در دو ضرب وزنه 212 کیلوگرمی را بالای سر برد.

در دسته 105 کیلوگرم نواب نصیر شلال با انجام چهار حرکت در یک ضرب از بالای سر بردن وزنه های 180 و 181 کیلوگرم ناکام ماند و در حرکت دو ضرب نیز نتوانست وزنه های 210 و 225 کیلوگرم را بالای سر ببرد.

محمدرضا براری دیگر وزنه بردار این دسته، در یک ضرب وزنه 180 کیلوگرم و در حرکت دو ضرب 230 کیلوگرم را مهار کرد.

بهداد سلیمی قهرمان المپیک 2012 لندن در دسته باضافه 105 کیلوگرم در حرکت یک ضرب 215 کیلوگرم را مهار کرد و در حرکت دوضرب نیز دو بار در بالای سر بردن وزنه 250 کیلوگرم ناکام ماند.

بهمن زارع سرمربی تیم ملی وزنه برداری در حاشیه این رکوردگیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات رکوردگیری نبود و تنها مسابقه ای بود که قصد داشتیم ملی پوشان قبل از آغاز بازی های آسیایی محک بخورند و از نظر ذهنی خود را آماده رقابت ها کنند.

وی افزود: در این مسابقه هیچکدام از ملی پوشان آمادگی کامل نداشتند.

زارع درباره حذف مرتضی رضاییان گفت: او در دسته 69 کیلوگرم ذخیره بود همانطور که رشید شریفی در دسته فوق سنگین در اردو حضور داشت اما بنا به تشخیص کادر فنی از اردو کنار گذاشته شد.

درباره بهادر مولایی خاطرنشان کرد: مصدومیت او حاد نیست و به بازی های آسیایی می رسد.

وی گفت: برای کسب دو مدال طلا در بازی های آسیایی هدف گذاری کرده ایم اما با تمریناتی که در هشت ماه گذشته کسب کرده ایم امیدوارم به نتایج بهتری برسیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها