بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۱
پرسپولیسی‌ها در نهایت اجازه ندادند مهرداد پولادی به لیگ قطر برود و حالا این بازیکن باید تا نیم‌فصل بیرون بماند.
تدبیر24: کمیته انضباطی در پرونده پرسپولیس و مدافع چپ این تیم، حق را به سرخپوشان داد. به این ترتیب پولادی حق ندارد در تیم دیگری به میدان برود و بر خلاف میل باطنی باید پرسپولیس را همراهی کند. البته این اتفاق از نیم‌فصل دوم رخ خواهد داد.

رئیس هیأت مدیره استقلال از اینکه در تصمیمات مدیریتی چندان دخالت داده نمی‌شود دلگیر شده و به حالت قهر، ساختمان باشگاه را ترک کرده است. این در شرایطی است که بهرام افشارزاده و امیر قلعه‌نویی رابطه بسیار نزدیکی دارند و تقریبا تمامی کارها با نظر این دو انجام می‌شود.

نیمکت‌نشینی آندرانیک تیموریان در چند هفته اخیر باعث شد دوباره زمزمه رفتن این بازیکن از استقلال مطرح شود. آندو که اصلا بیرون ماندن از ترکیب اصلی را تاب نمی‌آورد به کادر فنی آبی‌پوشان گفته در صورت ادامه این وضعیت، نیم فصل به قطر می‌رود. البته پپرداخت یک قسط از قراردادهای این بازیکن، به صورت کلی ماجرا منتفی کرد!

برگزاری جام حذفی نیز باعث شده 19 روز از محرومیت پیام صادقیان کسر شود و این بازیکن زودتر از موعد بتواند پرسپولیس را همراهی کند.
منبع: فرارو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها