بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
سرمربی تیم فوتبال امید ایران از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ابراز خوشبینی کرد و گفت: فکر می کنم دیدگاه او به مسئولان فدراسیون فوتبال نزدیک تر شده است.
تدبیر24: سرمربی تیم فوتبال امید ایران از بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ابراز خوشبینی کرد و گفت: فکر می کنم دیدگاه او به مسئولان فدراسیون فوتبال نزدیک تر شده است.

نلو وینگادا در مورد آخرین وضعیت کارلوس کی روش گفت: کی روش الان به پرتغال سفر کرده تا به کارهای شخصی اش برسد. آخرین باری که با همدیگر صحبت کردیم او خیلی امیدوار بود که با مسئولان فدراسیون فوتبال به توافق برسد و من هم خوشبین هستم کارلوس به ایران بازگشته و کارش را ادامه دهد.

وی افزود: من الان اعتقاد دارم توافق و اتفاق نظر بین کی روش و مسئولان فدراسیون فوتبال بیشتر شده و نگاه هایشان برای ادامه همکاری به هم نزدیک تر است.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال امید اضافه کرد: امیدوارم ایشان برای هدایت تیم ملی در جام ملت های آسیا به ایران بازگردد زیرا او بهترین گزینه است. کی روش شناخت خوبی نسبت به بازیکنان و حریفان تیم ملی دارد و حتی تعدادی از بازیکنان تیم امید شانس همراهی تیم ملی با هدایت کی روش در جام ملت ها را دارد.

وی ادامه داد: من هم امیدوارم و هم دوست دارم کی روش به ایران بازگردد زیرا می تواند به فوتبال ایران کمک کند.

وینگادا همچنین درخصوص غیبت مهدی شریفی و مرتضی پورعلی گنجی در تمرین صبح امروز تیم امید گفت: مطمئنا مشکل این دو بازیکن حل شده و به جمع نفرات تیم اضافه می شوند تا با در اختیار داشتن همه نفراتمان بتوانیم به بازی های آسیایی اینچئون به میدان برویم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها