بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹
ماموران آتش نشانی اردبیل با کمک نیروهای امدادی پس از سه روز تلاش شبانه روزی توانستند اجساد چهار جوان را که در دریاچه نئور اردبیل غرق شده و در عمق باتلاق زیرآب مدفون شده بودند ، یافته و از اعماق آب بیرون بکشند.
تدبیر24: این جوانان دو برادر و دو دوست آنها بودند که عصر شنبه سوار یک قایق فرسوده و سوراخ در این دریاچه شده و وزش باد آنها را به وسط آب انتقال داده و بر اثر تقلای نافرجام و شکسته شدن قایق، غرق و به اعماق باتلاقی این دریاچه فرو رفته اند.

هر چهار قربانی جوان بوده و یکی از آنها متاهل و سه نفر دیگر مجرد بوده اند

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری اردبیل به خبرنگار ایرنا گفت : ماموران آتش نشانی اردبیل بعنوان متولی عملیات کشف اجساد به کمک نیروهای امدادی هلال احمر ، افراد محلی و غواصانی که از استان گیلان به منطقه اعزام شده بودند با توجه به سخت بودن عملیات نجات از شیوه های مختلف برای کشف اجساد قربانیان بهره بردند.

ˈفضیلت ابراهیمیˈ بیان کرد: تلاش ها برای کشف اجساد از روز یکشنبه شروع شد و پس ازناکام ماندن غواصان از پیدا کردن اجساد ، آتش نشانی با تهیه 700 متر تور ماهیگیری تمام دریاچه را مورد جستجو قرار داد.

وی افزود: این تلاش ها عصر سه شنبه نتیجه داد و هر چهار جسد توسط این تورها از اعماق آب بیرون کشیده شدند.

مدیرعامل آتش نشانی شهرداری اردبیل گفت :به دلیل باتلاقی بودن کف دریاچه و وجود گودال های متعدد در آن ، عملیات جست و جوی اجساد بسیار مشکل بودو طولانی شدن عملیات کشف اجساد نیز به این دلیل بود.

وی بیان کرد: اجساد تحویل پزشکی قانونی شده و ماموران آتش نشانی به ایستگاههای خود بازگشتند.

دریاچه نئور در 48 کیلومتری جنوب شرقی اردبیل در ارتفاع 2500 متری از سطح دریا واقع است و مساحتی بالغ بر 210 هکتار دارد ، عمق متوسط این دریاچه پنج متر است که در برخی مناطق عمیق تر می شود.

این دریاچه یکی از مناطق گردشگری استان اردبیل می باشد.
برچسب ها: تدبیر24 ، دریاچه ، جسد ، شنا ، غرق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها