بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۴۰۷۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۰
در حاشیه اردوی تابستانی حزب مردم سالاری مطرح شد:
باتوجه به انتخابات مجلس و عدم جمع بندی نهایی شورای هماهنگی اصلاحات در خصوص سرلیستی دکتر کواکبیان، ایشان درحال بررسی حضور در مجلس و یا پذیرفتن مسئولیت وزارت علوم هستند

تدبیر24: اردوی دو روزه تابستانی حزب مردم‌سالاری استان‌های کشور در سینما شادی ماسال باحضور 25 استان کشور برگزار شد. مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری در این اردو با بیان اینکه خانه کارگر و حزب مردم‌سالاری در بین 19 حزب جریان اصلاحات برادر‌خوانده هستند و حزب مردم‌سالاری افتخار سیاست‌ورزی دارد و 15 سال از فعالیت آن می‌گذرد افزود : رای نیاوردن نجفی برای آموزش و پرورش نتیجه عملکرد ضعیف ما در انتخابات مجلس نهم بود.

به گزارش سرویس سیاسی تدبیر24 در حاشیه برگزاری این اردو صالح دلدم عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری به خبرنگار تدبیر24 از درخواست دولت از کواکبیان جهت پذیرفتن سکان وزارت علوم خبر داد.

وی با بیان این خبر افزود درحال حاضر باتوجه به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و عدم جمع بندی نهایی شورای هماهنگی اصلاحات در خصوص سرلیستی دکتر کواکبیان، ایشان درحال بررسی حضور در مجلس و یا پذیرفتن مسئولیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

دلدم به سوابق علمی کواکبیان اشاره کرد و افزود ایشان باتوجه به اینکه عضو هیئت موسس دانشگاه فضیلت سمنان، استاد و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و رئیس فعلی شورای هماهنگی اصلاحات و دبیرکل حزب مردم سالاری هستند و رئیس فراکسیون دانشگاهیان مجلس هشتم بوده اند، ظرفیت تصدی وزارت علوم را دارا بوده و باتوجه به ارتباط خوب ایشان با فضای دانشگاهی و همسو بودن با خواسته های بحق دانشجویان، داشتن نگرش قانون مداری و التزام ایشان به قانون اساسی و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، می تواند گزینه خوبی برای این پست باشد.

همچنین خبرهای رسیده به خبرنگار ما حاکی از آن است که کمپین های حمایتی از دکتر مصطفی کواکبیان در حال شکل گیری بوده و تلاش جامعه دانشگاهی جهت پذیرفتن ایشان در این جایگاه را در بر داشته است.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
2
7
یه بار بهش فرصت بدیم ببینیم چکار میکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
دوره آزمون و خطا گذشته!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
3
3
به نظر من بهترین گزینه اصلاح طلب برای این سمت هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
0
3
صالح دلدم که قبلا با آقای کروبی و در حزب اعتماد ملی بود ؟ ولی به هر حال خبر خوبی داده ایشالا که بشه
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
1
0
اقای صالح خان شما خود یک ..بیشتر نیستی
مجید
|
UNITED STATES
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۲
3
0
اقای محترم فکر کردی نظام فاسد پهلوی برگشته که فیلمی بنام منشی مخصوص من ساختی فکر کردی اینجا ایتالیاست که فیلم لاندابوزانکایی می سازی فکر کردی که قبل از انقلاب است از روی فیلم ورپریده فیلم منشی مخصوص من را ساختی . برو اقا پی کارت همون شغلی که قبلا ... بودی. دیگه هرکی تورا نشناسه من که خوب می شناسمت..
اصلاح طلب
|
FRANCE
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
1
2
دکتر کواکبیان فعال ترین حزب اصلاح طلب را خصوصا در چند سال اخیر هدایت نموده است بعنوان اولین حامی دکتر روحانی (بعنوان حزب اصلاح طلب) در انتخابات ریاست جمهوری بیانیه حمایت صادر نمودند ،اعلام کاندیداتوری دکتر روحانی در همایش حزب مردم سالاری بوده است و از ابتدا جای چنین مدیر لایقی در کابینه خالی بوده است .
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها