بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰
جانشین رئیس پلیس پایتخت از اجرای 158 مرحله طرح برخورد و دستگیری توزیع کنندگان مواد روانگردان در تهران و نیز انهدام 30 باند طی این مدت خبرداد و افزود: اعضای باند های قاچاق موادمخدر و روانگردان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.
تدبیر24: جانشین رییس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای 158 مرحله طرح برخورد و دستگیری توزیع کنندگان مواد روانگردان در پنج ماهه نخست امسال از کشف هشت تن انواع مواد افیونی خبرداد.

 سرهنگ 'غلامعلی کریمی' افزود: با تلاش ماموران پایگاه های 9 گانه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی، در پنج ماهه نخست امسال موفق به کشف حدود هشت تن انواع مواد مخدر شدند که این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال قبل 146 درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه طی این مدت، 24 هزار و 568 سوداگر موادافیونی توسط پلیس تهران شناسایی و دستگیر شده اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل 56 درصد افزایش یافته است، گفت: کلیه متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی معرفی شدند، در حالی که در طرح های مذکور بیش از سه هزار معتاد پر خطر و بی خانمان از سطح معابر عمومی شهر تهران جمع آوری و به مراکز درمانی معرفی شده اند.

جانشین رئیس پلیس پایتخت از اجرای 158 مرحله طرح برخورد و دستگیری توزیع کنندگان مواد روانگردان در تهران و نیز انهدام 30 باند طی این مدت خبرداد و افزود: اعضای باند های قاچاق موادمخدر و روانگردان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

کریمی از شهروندان خواست در صورت مشاهده رفتارهای مجرمانه از سوی توزیع کنندگان مواد مخدر و معتادان بی خانمان، مراتب را از طریق تلفن مرکز فوریت های پلیسی 110 و یا با مراجعه به کلانتری محل، اطلاع دهند تا پلیس به موضوع رسیدگی کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها