بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت که کارکنان این شرکت از سه ماه پیش تاکنون حقوق نگرفته اند.
تدبیر24: غلامعلی خلیف پور روز دوشنبه اظهار کرد: یک هزار و 850 نیرو در مناطق مختلف زیر پوشش شرکت برای آبفا روستایی خوزستان فعالیت می کنند که سه ماه است حقوقی دریافت نکرده اند.

وی افزود: مجموع حقوقی که باید برای این مدت به نیروها پرداخت شود 30 میلیارد ریال است که امید می رود با توجه به نزدیک شدن به زمان بازگشایی مدارس از این مجموع مبلغی پرداخت شود.

خلیف پور گفت: با وزیر نیرو، مدیرعامل آبفا و استاندار خوزستان در این زمینه مذاکره شده که قول هایی برای پرداخت حقوق نیروها داده اند.

خلیف پور همچنین اظهار کرد: به دلیل نبود اعتبارات از اعتبارات عمرانی پارسال برای تکمیل پروژه های نیمه تمام هزینه می شود، اما برای پروژه های جدید اعتباری در نظر گرفته نشده است.

وی گفت: اعتبارات تملک دارایی های آبفار خوزستان هم امسال یک سوم اعتبارات پارسال است.

خلیف پور افزود: تملک دارایی های پارسال 570 میلیارد ریال بود که این رقم امسال به 200میلیارد ریال کاهش یافته است؛ مشخص نیست که از این رقم چه میزان اختصاص یافته و پرداخت شود.

وی در عین حال با اشاره به بهره برداری 9پروژه آبفار خوزستان در هفته دولت اظهار کرد: با بهره برداری این پروژه ها که در شهرستان های اهواز، اندیمشک، حمیدیه، شوش و دزفول به بهره برداری رسید بیش از 20 هزار نفر از ساکنان این روستاها در قالب سه هزار و 500 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

خلیف پور افزود: برای آب رسانی به این روستاها بیش از 86 میلیارد ریال هزینه شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها