بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۴۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان گفت: پس از جست‌وجوی سه روزه‌ نیروهای امدادی جسد دو جوان گمشده در کویر مرنجاب شب‌گذشته پیدا شد.
تدبیر24: داریوش کریمی اظهارکرد: جسد این دو جوان ساعت 20 دیروز در یکی از باتلاق‌های دریاچه نمک کویر مرنجاب پیدا شد.

وی ادامه‌داد: این دو جوان حدود 35 ساله بودند و از 7 روز پیش تاکنون در کویر مرنجاب مفقود شده بودند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان اصفهان، اضافه‌کرد: با توجه به گیرافتادن جسد این دو نفر در باتلاق امکان انتقال افراد توسط وسایل موتوری وجود ندارد و بالگرد هلال‌احمر برای خروج اجساد آنها در حال عملیات است.

چهار نفر با یک دستگاه پرادو در کویر مرنجاب روز چهارشنبه 12 شهریورماه ساعت 19، دچار حادثه شدند و روز جمعه 14 شهریورماه ساعت 2 بامداد برای درخواست کمک به دو تیم دو نفره تقسیم شده و در مسیر مختلف شروع به حرکت کردند. روز یکشنبه 16 شهریورماه ساعت 14 دو نفر از این افراد پیدا شده و اعلام مفقودی دو نفر دیگر در ساعت 15 همان روز به جمعیت هلال‌احمر شهرستان آران و بیدگل اعلام شد که در پی این خبر نیروهای امدادی در قالب 4 تیم به استعداد 12 نجاتگر و چهار خودروی کمکدار در محل حضور پیدا کرده و جست‌وجو را شروع کردند. روز دوشنبه 17 شهریورماه با ورود بالگرد جستجو 50 اکیپ امدادی و مردمی از راه زمینی و هوا ادامه پیدا کرد.

کویر مرنجاب در شمال شهرستان آران و بیدگل در استان اصفهان قرار دارد. این کویر از شمال به دریاچه نمک آران و بیدگل، از غرب به کویر مسیله و دریاچه‌های نمک حوض سلطان و حوض مروه از شرق به کویر بندری و پارک ملی کویر و از جنوب به شهرستان آران و بیدگل محسوب می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها