بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بازی دوسر باخت برای جامعه و نظام سیاسی

بهاره آروین» مشکل از تعداد ثبت‌نام‌کنندگان اولیه نیست و در دیگر ممالک هم اوضاع کم‌وبیش به همین منوال است. مشکل در ساختاری است که قرار است کاهش این تعداد اولیه به تعدادی محدود و قابل قبول برای برگزاری انتخابات را امکان‌پذیر کند
نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

نامزدهای انتخابات باید پاسخ دهندمساله اصلی آنان حجاب و گشت ارشاد است یا معیشت و فقر

شهیندخت مولاوردی» نامزدها باید پاسخ بدهند مساله اصلی برای آنها حجاب و گشت ارشاد است یا اینکه معیشت، زنانه شدن فقر، زنانه شدن اعتیاد، زنانه شدن آسیب‌های اجتماعی، زنانه شدن ایذر، زنانه شدن سالمندی و... هم برای آنها دارای اهمیت است.
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۳۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

وزرای دولت جدید اندونزی بدون بنز

کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی با نامناسب خواندن خودروی بنز به عنوان وسیله نقلیه وزیران دولت جدید، به آن ها هشدار داد که بنز سوار نشوند.
تدبیر24: 'بامبانگ ویدجوجانتو' معاون کمیسیون مبارزه با فساد اندونزی روز پنجشنبه گفت که بنز ماشین اشرافی است و نباید به عنوان خودرو خدمت مورد استفاده قرار گیرد.

وی ضمن اینکه از وزرا خواست به فکر مردم فقیر باشند، تصریح کرد 'اگر وزرا موقعیت خود را بشناسند و آن را درک کنند، دریافت تجهیزات گرانقیمت و غیرمعمول را نوعی توهین به خود می دانند.

خبرگزاری رسمی اندونزی (آنتارا) روز پنجشنبه به نقل از این مقام کمیسیون مبارزه با فساد تاکید کرد منزلت وزارت به داشتن یک خودرو اشرافی بستگی ندارد.

به گفته وی، در صورتی که استفاده از خودرو بنز در بین مقامات سیاسی اندونزی متوقف شود، راهی برای صرفه جویی در بودجه است.

وزارت کشور اندونزی هفته گذشته اعلام کرد یک شرکت توانسته است برنده مزایده فراهم کردن خودرو بنز برای وزرای دولت جوکو ویدودو باشد.

برخی مخالفان معتقدند خودرو وزیران اندونزی باید از بین خودروهایی که در داخل اندونزی تولید می شود مانند تویوتا تهیه شود.

جوکو ویدودو رییس جمهور منتخب اندونزی از اواخر مهرماه قوه اجرایی این کشور مسلمان 250 میلیون نفری در حال توسعه را تحویل می گیرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: