بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۳۴۸۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۷
این جریان که مدعی ذوب بودن در ولایت است، در عمل تلاشی جز ذوب کردن ولایت در خود ندارد. به نحوی که سعی دارد با قلب حقیقت، خواسته‌ها و مقاصد خود را در ردای ولایتمداری و تقید به نظام عرضه کند که این جز سوء استفاده از نظام نمی‌تواند باشد.
تدبیر24: مفهوم ولایت فقیه اولین بار توسط آیت‌الله منتظری و مرحوم امام(ره) از دل یک نظریه اسلامی به عنوان یک مفهوم سیاسی تئوریزه شد و در قانون اساسی جای گرفت. همچنین قابل انکار نیست که در تعریف و جا انداختن این مفهوم، جریان چپ اسلامی، خط امام یا همان اصلاح‌طلبان امروز نقش کلیدی داشتند.

با گذشت سال‌ها، جریانی در عرصه سیاسی ایران مطرح شده‌اند که نه تنها ریشه و سابقه قابل قبولی در انقلاب و ایجاد مفاهیم تابع آن مانند ولایت نداشتند، بلکه بعضا زاویه و مخالفت با جریان انقلابی را هم در کارنامه خود دارند. با این وجود این جریان معروف به افراطی در راستای تحقق اهداف نامبارک خود با وارونه‌نمایی سعی دارد که انقلابیون واقعی را حتی ضدانقلاب معرفی کند تا خود را به ناحق حامی اصلی نظام جمهوری اسلامی نشان دهد.

این جریان که مدعی ذوب بودن در ولایت است، در عمل تلاشی جز ذوب کردن ولایت در خود ندارد. به نحوی که سعی دارد با قلب حقیقت، خواسته‌ها و مقاصد خود را در ردای ولایتمداری و تقید به نظام عرضه کند که این جز سوء استفاده از نظام نمی‌تواند باشد.

با یک مشاهده کلی و حتی سطحی هم مشخص است که جریان خط امام چه در پیروزی انقلاب اسلامی، چه در دوران دفاع مقدس، چه در دوران اصلاحات و چه در حال حاضر بیش از هر جنبش دیگری، تقویت کننده و مستحکم کننده نظام جمهوری اسلامی بوده است و نمود بارز جریان ولایتمدارنما هم مشخصا 8 سال دولت احمدی‌نژاد بود که به انحاء مختلف در جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی حرکت کرد تا جایی که رهبران اسرائیل آن را نعمتی برا خود دانستند.

این ریاکاری که رویه سنتی جریان افراطی طی سالهای گذشته بوده، اکنون به حدی رسیده که پس از عمل جراحی رهبری، با شکرگویی‌های علنی و انتشار(!) رسانه‌ای آنها سعی دارند تا دلدادگی خود به کشور و نظام را ثابت کنند. حال اینکه عملکرد آنها خصوصا طی 8 سال گذشته به گونه‌ای بوده که بیشترین آسیب از جانب خودشان متوجه نظام شده است.

با این وجود تفاوت برخورد رهبری در عیادت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی‌نژاد از ایشان به خوبی نشان می‌داد که حتی رهبری نظام هم تفاوت بسیاری بین جریان انقلابی و باسابقه و نوانقلابیون منفعت‌طلب قائل هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰
3
4
لطفا با کلمات بازی نکنید حقیقت کاملاروشن است . مخالف ولایت فقیه کسانی هستند که علی رغم تاکید مقام معظم رهبری به خواص حاضر نشدند فتنه سال 1388 را محکوم کنند و راه خود را از انان جدا کنند و اکنون خواستار ازادی فتنه گران هستند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۱
1
2
برو بابا
برو کلاه یکی دیگه رو بردار
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها