بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۰۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶
مهدی آيتی نماينده ادوار مجلس
روحاني و دولت او بايد بدانند كه در هزاره سوم و قرن 21 با اين سطح عظيم و گسترده از اطلاعات و آگاهي در بين افراد جامعه نمي توان هر حرفي را تحويل مردم داد و با هر عملي خود را حق به جانب نشان داد!
تدبیر24: سابقه ذهني و عمومي جامعه از دوره احمدي نژاد طوري است كه اگر كساني بعد از او بيايند و از ادبيات وي در گفتگو با مردم استفاده كنند باعث مي شود كه در ذهن مردم نوعي حركت هاي عوام فريبانه و اصطلاحا پوپوليستي تلقي و تداعي شود. راه اندازي كارناوالهاي از پيش طراحي شده در شهرهاي مختلف و يا دائما به مردم وعده سرخرمن دادن و داستان هر روز يك خبر خوش و يا افشاگري عليه رقيبان و مخالفان با گفتمان بگم بگم! و يا دادن آمارهاي غيرواقعي و نشان دادن كاهي بجاي كوهي يا برعكس و يا حاصل زحمات و تلاش هاي ديگران را به نام و كارنامه خود به مردم گزارش دادن و يا خط كشي هاي شديد سياسي و جناحي و قلع و قمع كردن نيروهاي مقابل تا پايين ترين سطوح مديريت! و يا عدول و تخلف از قانون در جهت رسيدن به اهداف و برنامه هاي جناحي و سليقه اي و يا انحصاري كردن تمام فعاليتهاي سياسي، اجتماعي، اقتصادي جامعه به نفع اشخاص، گروههاي خاص و يا افراد ناتوان و يا سوء مديريت خود را به گردن ديگران انداختن و دهها مورد ديگر كه نه مجال گفتن آنها در اين خلاصه مي گنجد و نه مسائل جالب و خاطره انگيزي است كه بخواهيم آنها را ذكر دوباره كنيم! اين همه را از آن جهت بازگو كرديم كه هشداري باشد براي روحاني و دولت او و روشها و حرفهايي كه در طول يكسال گذشته از او شنيديم كه در پاره اي از موارد به حرفها و رفتارهاي احمدي نژاد شبيه است. روحاني و دولت او بايد بدانند كه در هزاره سوم و قرن 21 با اين سطح عظيم و گسترده از اطلاعات و آگاهي در بين افراد جامعه نمي توان هر حرفي را تحويل مردم داد و با هر عملي خود را حق به جانب نشان داد!

امروز مردم آگاه ايران با دقت و تيزبيني همه حرفها و اعمال دولتمردان را رصد مي كنند و به نقد و چالش مي كشند. روحاني از دوره تبليغات انتخاباتي تا بعد از قبول مسئوليت رياست جمهوري كم و بيش حرفهايي زده و رفتارهايي داشته كه هم در فضاي عمومي جامعه و هم در فضاي كارشناسي نخبگان قابل نقد و بررسي جدي است. روحاني بايد توجه داشته باشد كه تعداد كمي از حرفها و اعمال او در يكسال گذشته به موفقيت رسيده و تعداد بسياري از وعده و وعيدها هنوز جامه عمل به خود نپوشانده و مردم اين مسائل را به خوبي مشاهده و تحليل مي نمايند.
برچسب ها: تدبیر24 ، مهدی آیتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
0
2
روحاني برخي از رفتارهايش كپي برداري از رفتارهاي احمدي نژاد هست. مشاوران روحاني بايد در بين توده هاي مردم باشند و اين نوع رفتارهاي اشتباه را به روحاني يادآوري كنند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها