بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۹
چند روز بعد از درگیری نیروهای سپاه پاسداران و جیش العدل در منطقه سراوان و تلفات شدید این گروه تروریستی، جیش العدل مدعی شده که عملیات دیگری را در منطقه انجام داده که منجر به شهادت 4 نیروی نظامی کشورمان شده است. این ادعا توسط فرمانداری سراوان و نماینده این شهر در مجلس تکذیب شد.
تدبیر24: پنج روز بعد از درگیری نیروهای سپاه پاسداران و جیش العدل در منطقه سراوان و تلفات شدید این گروه تروریستی، جیش العدل مدعی شده که عملیات دیگری را در منطقه انجام داده که منجر به شهادت ۴ نیروی نظامی کشورمان شده است. جیش العدل همچنین مدعی شده است که دو نفر را نیز گروگان گرفته است.این ادعا را اما  هدایت الله میرمراد زهی نماینده سراوان در مجلس و همینطور فرمانداری این شهرستان تکذیب می کنند.

به گزارش پیام نو، گروه تروریستی جیش العدل در اولین ساعات روز یک شنبه اطلاعیه ای در صفحه قیس بوک و همینطور سایت خود منتشر کرد و در آن مدعی شد که «یک دستگاه خودروی وابسته به سپاه پاسداران را دربازارچه کوهک با استفاده از مین کنار جاده ای منهدم» کرده است. جیش العدل مدعی شده که شاخه نظامی شهید شیخ ضیایی رحمه الله این گروه ساعت ۸ صبح روز شنبه در این عملیات ۴ نفر از نیروهای سپاه پاسداران را به شهادت رسانده اند.

این در شرایطی است که گروه تروریستی جیش العدل در همین بیانیه هلاکت چند نفر از نیروهای خود توسط مرزبانان جمهوری اسلامی را در روزهای گذشته تائید کرده و البته گفته در پی خونخواهی آنها خواهد بود.

جیش العدل تنها ساعتی قبل از انتشار این اطلاعیه، در مطلب دیگری مدعی شد که دو نفر از نیروهای امنیتی و نظامی کشورمان را هم به گروگان گرفته است.  این مجموعه تروریستی گروگان‌ها را پیر محمد شهنوازی و اسحاق دانشور معرفی کرده و مدعی شده که شهنوازی از «بسیجیان معروف بلوچستان و از مهره های بزرگ وزارت اطلاعات» است. این گروه در صفحه فیس بوک خود نیز عکس‌هایی را منتشر کرده و مدعی شده این تصاویر مربوط به همین گروگان‌ها است.

با این همه مسئولان محلی ادعای جیش العدل را به طور کلی تکذیب کرده‌اند. هدایت الله میرمراد زهی، نماینده سراوان در گفت و گو با پیام نو درباره ادعای گروه تروریستی جیش العدل می گوید: «ما در روزهای گذشته هیچ گونه گزارشی از اینکه گروه تروریستی جیش العدل توانسته باشد در منطقه گروگان گرفته باشد، نداشته ایم.» وی ادامه می دهد: «درگیری در منطقه سراوان فقط مورد بوده که اعلام هم شده است و طی آن نیروهای مرزبان ما توانسته بودند تروریست ها و متجاوزین را تار و مار کنند و یک نفر از سربازان ما هم در این عملیات به شهادت رسید.»

نماینده سراوان در مجلس تاکید می کند: «الان منابع اطلاعاتی ما هیچگونه گزارشی درباره چنین اتفاقی نداده اند و این ادعایی هم که جیش العدل مطرح کرده موضوعی نیست که اگر واقعا رخ بدهد، بشود آن را پنهان کرد. انفجار خودرو و شهادت چهار نفر قطعا اگر اتفاق بیفتد همه منطقه از آن خبردار می شوند، بنابراین وقتی هیچ گزارشی مبنی بر چنین اتفاقی نداریم مشخص می شود که ادعای جیش العدل کذب است و می خواهند شکست و تضعیف خودشان را در منطقه با این جور خبرها جبران کنند.»

در همین حال یک منبع آگاه در فرمانداری سراوان هم به پیام نو توضیح داده است: «فرمانداری سراوان شدیدا چنین ادعایی را تکذیب می کند و شهرستان سراوان الان در آرامش است. ما فکر می کنیم که چنین موضوعی فقط یک ادعای رسانه ای است تا با ان منطقه را نا امن جوه دهند، اما خوشبختانه وضعیت منطقه با آن چیزی که رسانه های بیگانه و گروه های تروریستی می خواهند نشان دهند بسیار متفاوت است.»

جیش العدل در حالی ادعاهای جدی را مطرح کرده که کمتر از یک هفته پیش در یک عملیات تروریستی متحمل تلفات و ضربات سنگینی از سوی نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه شده بود.
برچسب ها: تدبیر24 ، جیش العدل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها