بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
مسابقات والیبال قهرمانی جهان- لهستان
تیم ملی والیبال ایران در دور سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با تیم‌های فرانسه و آلمان همگروه شد.
تدبیر24: تیم ملی والیبال ایران شب گذشته موفق شد صربستان یکی از تیم های خوب اروپا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد و با توجه به پیروزی آرژانتین برابر آمریکا به مرحله بعد صعود کند. لهستان و فرانسه نیز شب گذشته پس از بازی ایران به مصاف هم رفتند که این دیدار نزدیک با نتیجه 3 بر 2 به سود لهستان میزبان به پایان رسید تا در نهایت تیم‌های فرانسه، لهستان وایران از این گروه راهی مرحله سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان شوند.

به این ترتیب 6 تیم فرانسه، لهستان، ایران، برزیل، روسیه و آلمان در مرحله سوم رقابت های قهرمانی جهان حضور دارند.

تیم ملی والیبال ایران در دور سوم این رقابت‌ها در گروه G با تیم های فرانسه و آلمان همگروه شد که نسبت به گروه دیگر شرایط بهتری دارد.

**برنامه بازی های این مرحله

سه شنبه: فرانسه - آلمان ساعت 22:55

چهارشنبه: ایران - آلمان ساعت 22:55

پنج شنبه: ایران - فرانسه ساعت 22:55

تیم های روسیه، برزیل و لهستان نیز در گروه H این رقابت‌ها قرار گرفتند.

از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه‌ نهایی راه خواهد یافت. به این صورت که تیم اول گروه G مقابل تیم دوم گروه H و تیم اول گروه H مقابل تیم دوم گروه G بازی خواهند کرد که برنده ها به بازی فینال و بازنده ها به دیدار رده بندی می روند. تیم های سوم گروه ها نیز برای کسب رتبه پنجم به مصاف هم می روند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها