بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۳۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
وزیر امور خارجه کویت که به رام‌الله سفر کرده است، با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.
تدبیر24: شیخ صباح الخالد، وزیر امور خارجه کویت که به کرانه باختری رود اردن رفته است، با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین درباره تازه‌ترین تحولات داخلی فلسطین و توسعه همکاری و مناسبات دوجانبه گفت‌وگو کرد.

ریاض مالکی، وزیر امور خارجه فلسطین پس از این دیدار در کنفرانس خبری مشترک با شیخ صباح الخالد گفت: درباره روابط دوجانبه فلسطین و کویت و راه‌های تقویت هر چه بیشتر همکاری‌های دو طرف در بخش‌های مختلف گفت‌وگو کردیم.

ریاض مالکی سفر شیخ صباح الخالد به رام‌الله را نقطه عطفی در روابط فلسطین و کویت برشمرد و تاکید کرد: به عقیده ما این سفر می‌تواند فصل جدیدی در روابط و مناسبات دو طرف رقم زند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر امور خارجه کویت هم دراین کنفرانس خبری سفرش را به کرانه باختری رود اردن سفری تاریخی توصیف و اعلام کرد: با محمود عباس درباره روابط دوجانبه، تحولات مهم منطقه و مسائل مربوط به آینده آرمان ملت فلسطین گفت‌وگو کردم.

به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، وزیر خارجه کویت روز یکشنبه کشورش را به مقصد فلسطین ترک کرد. این نخستین سفر رسمی یک مقام کویتی از سال 1967 به سرزمین‌های فلسطینی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها