بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۵۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
زمان تحویل برخی خودروهای خریداری شده از شرکت سایپا بیش از حد طولانی شده و صدای خریداران را درآورده است. به طوری که برخی خریداران خودروی "پارس تندر" سایپا با وجود گذشت حدود دو ماه از موعد تحویل خودروی خود هنوز موفق به دریافت خودرو نشده‌اند.
تدبیر24: در این زمینه یکی از خریداران خودروی پارس تندر شرکت سایپا می‌گوید: اینجانب پنجم اسفند 1392 یک دستگاه خودروی اقساطی با موعد تحویل تیر ماه امسال خریداری کردم ولی با وجود گذشت بیش از دو ماه از موعد تحویل هنوز موفق به دریافت خودروی خود نشده‌ام.

وی اظهار می‌کند: پس از پیگیری‌های فراوان یکی از مدیران فروش سایپا به اینجانب اظهار کرد که خط تولید پارس تندر متوقف شده و هم‌اکنون بیش از 2000 تعهد عقب افتاده برای این خودرو وجود دارد.

این خریدار پارس تندر ادامه می‌دهد: پس از آن، این فرد صحبت خود را تغییر داده و اظهار کرد که خط تولید متوقف نشده اما تولید پارس تندر به دلیل شرایط تحریم و نبود قطعات به روزانه 17 یا 18 دستگاه کاهش یافته است.

این خریدار خودرو اضافه می‌کند: یکی از مدیران فروش این شرکت پس از روزها دوندگی در نهایت اظهار کرد که زمان تحویل خودروی شما در سیستم ما آبان ماه است اما ما لطف کرده و خودرو را زودتر به شما تحویل می‌دهیم. این در حالی است که طبق قرارداد منعقده تاریخ تحویل خودروی من تیر ماه بوده و نباید برای تحویل این خودرو با دو ماه تاخیر منت هم بگذارند.

این خریدار پارس تندر با بیان اینکه این مدیر فروش سایپا به اینجانب اظهار کرد که از اردیبهشت ماه به این طرف هیچ دعوتنامه‌ای برای تحویل خودروهای پارس تندر پیش فروش شده ارسال نشده است، تصریح می‌کند: این در حالی است که از سوی نمایندگی‌ای که خودرو را در آن جا ثبت نام کردم اواخر تیر ماه به من اعلام شد که خودروها را با یک ماه تاخیر تحویل می‌دهند. به عنوان مثال خودروهای تحویل تیر را اواخر مرداد تحویل می‌دهند.

وی ادامه می‌دهد: یکی از مدیران فروش سایپا در پاسخ به اعتراض من به عدم تحویل خودرو در موعد مقرر گفت که جریمه تاخیر را به شما پرداخت می‌کنیم در حالیکه من خودروی خود را برای استفاده خریداری کرده‌ام و اگر به دنبال سود تاخیر بودم، پول خود را در بانک می‌گذاشتم و سود آن‌را می‌گرفتم.

این وضعیت در حالی است که شنیده شده که برخی دیگر از خریداران خودروی پارس تندر سایپا موفق شده‌اند با استفاده از ارتباطاتشان خودروی خود را زودتر از موعد تحویل بگیرند.

برخی دیگر از ثبت‌نام کنندگان نیز با طرح این سوال که اگر سایپا به هر دلیلی امکان تحویل خودروهای فروخته شده در موعد مقرر را ندارد پس به چه دلیل از خریداران جدید ثبت نام می‌کند معتقدند اگر میزان تولید پارس تندر منطبق با میزان تقاضا نیست چرا با وجود تعهدات عقب افتاده باز هم این خودرو پیش فروش شده است؟
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها