بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
معاون اجرایی رییس جمهوری با بیان اینکه از 30 ماه گذشته تاکنون درخصوص قیمت نان تصمیم گیری جدی نشده است، گفت: برای این منظور دولت در حال تصمیم گیری و اتخاذ برنامه ای جامع است تا بحث واقعی کردن قیمت نان به سرانجام برسد.
تدبیر24: محمد شریعتمداری روز دوشنبه در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت آرد و نان، اظهار داشت: دولت یازدهم از ابتدای آغاز به کار خود به طور جدی بحث قیمت گذاری نان را پیگیری کرده و در حال اتخاذ تصمیم جدی در این خصوص است.

وی افزود: دولت تلاش دارد با این تصمیم خود، مردم از افزایش قیمت نان و آرد و یا واقعی شدن قیمت ها آسیب نبینند ضمن آنکه تولیدکنندگان نیز بتوانند به تولید خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: پس از 30 ماه که درخصوص قیمت گذاری نان تصمیم جدی گرفته نشد، برخی از آقایان ناچار شدند برای اداره کردن خود اقدام به کوچک کردن چانه های نان کنند.

معاون رییس جمهوری سپس تصریح کرد: دولت در این راستا نظرات سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، وزارت جهاد کشاورزی، ستاد هدفمندی یارانه ها، شرکت بازرگانی دولتی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران، وزارت صنعت معدن و تجارت را دریافت کرده ضمن اینکه نظرات مشورتی اتحادیه های مربوطه را در این تصمیم گیری خود لحاظ خواهد کرد.

شریعتمداری سپس اظهار امیدواری کرد: این تصمیم دولت به نتیجه ای بیانجامد که توزیع نان کشور از مشکل کنونی خود رها شود.

وی با اشاره به موضوع نان به عنوان یک کالای اساسی در کشور که هم اکنون در اقصی نقاط کشور به روش سنتی پخت می شود، اظهار داشـت: ما تلاش داریم پخت سنتی نان ادامه پیدا کند و از طرف دیگر صنعت نان شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشد تا هر روز مردم به نان با کیفیت دسترسی داشته باشند.

هشتمین نمایشگاه صنعت آرد و نان روز جاری با حضور مقامات دولتی جمعی از فعالان بخش خصوصی و فعالان صنعت آرد و نان در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد. این نمایشگاه تا 27 شهریورماه برپا خواهد بود.
برچسب ها: تدبیر24 ، قیمت ، نان ، دولت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها