بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۰
گروه‌های موسیقی «رسپینا» و «شیفتگان دل» به صحنه می‌روند.
تدبیر24: تریو «رسپینا» به سرپرستی آرش اسدنژاد با اجرای آثار آهنگسازان موسیقی کلاسیک و همچنین آثار آهنگسازان ایرانی طی دو شب در تالار رودکی به روی صحنه خواهد رفت.

تریو «رسپینا» در این کنسرت آثاری از بتهوون ( Beethoven trio op.1 no,3 )، جوزف سوک ( elegie for trio piano ) و استور پیاتزولا ( 4 seasons in buines aires و le muerte del ahgel ) را اجرا می‌کند.

طبق اعلام برگزارکنندگان، هدف از اجرای این آثار توسط گروه در این برنامه، تلفیق سبک‌های مختلف از دوره‌ کلاسیک تا رومانتیک و همچنین اجرای موسیقی لاتین و نشان دادن توان یک آنسامبل تریو در ارائه سبک‌های مختلف است و قطعه‌ «چهار فصل» در بوئنس آیرس از معروف‌ترین و محبوب‌ترین آثار موسیقی لاتین تنظیم‌شده برای تریو پیانوست که در این کنسرت اجرا خواهد شد.

تریو رسپینا با سرپرستی و نوازندگی ویلن آرش اسدنژاد، ارسلان علیزاده نوازنده ویلنسل و آلوین آوانسیان نوازنده پیانو در سال 90 فعالیت خود را در راستای اجرای آثار آهنگسازان موسیقی کلاسیک و همچنین آثار آهنگسازان ایرانی آغاز کرد. کنسرت‌های متعدد در تهران و شهرستا‌نها و حضور در جشنواره‌های موسیقی از دیگر فعالیت‌های این گروه است.

تریو رسپینا 25 و 26 شهریورماه ساعت 20 در تالار رودکی به صحنه می‌رود.

***

گروه موسیقی «شیفتگان دل» به سرپرستی هایده کیشی‌پور کنسرت «بیان ایرانی» را ویژه بانوان در تالار وحدت برگزار می‌کند.

گروه شیفتگان دل به سرپرستی هایده کیشی‌پور با همراهی یک گروه هفتادنفره تلاش می‌کند تا «بیان ایرانی» را از زاویه دید خود به مخاطبان ارایه کند. این برنامه با ارائه تلفیقی از موسیقی‌های مقامی، سنتی و کلاسیک ایرانی همراه با اجرای حرکات آیینی و نمایشی توسط هنرمندان گروه شیفتگان دل، بیان ایرانی را ویژه بانوان به نمایش خواهد گذاشت.

از ویژگی‌های این کنسرت که متن آن بخشی از نوشتار نیما خسروی در باب «بیان ایرانی» است، جمعی از نوجوانان و خردسالان در کنار هنرمندان بزرگسال حضور خواهند داشت که منجربه معرفی نسل جدیدی از بیان‌کنندگان هنر می‌شود و این حضور، تداوم در حفظ زیبایی بیان یک فرهنگ را نوید خواهد داد.

در کنار هایده کیشی‌پور به عنوان سرپرست و طراح حرکات، منیژه بابایی و مهرنوش ذبیحی به ترتیب به عنوان مدیر برنامه و مدیر تدارکات حضور دارند و هنرمندان بزرگسال حاضر در این اجرا را مونا ارسطو، پردیس خسروی، مژده طهماسبی، هاله ذوقی، هلیا عرفانیان، نیوشا سجادی، نیکو سجادی، دلارام علاپور، نگار ابریشمی، بنفشه اندیشه راد، الناز عبدالحسینی، نگار آقامیری، یاسمین پارسیان، پرستو هدایت‌زاده، آنیتا طاری، یاسمن یوسفی، کیمیا اشتری، غزل جوان‌زاد، سپیده رضایی، مهرسیما منتصری کوهساری، پگاه نیایی، ساناز قاسمی، روشان ابری، الهه شیبانی، فرناز فتح‌اله، الناز آقازاده، نیلوفر مسیحی، شیدا عدالت، رومینا هوشمند، هلیا رضایی، باران رحمتی، آرتمیس میردار، پارمیس بصائری، ساناز فرج‌الهی و الهام الیاسی و نقش‌آفرینان نوجوان و خردسال را پارمیس پایدار، پارمیس دباغ، هانیه خلوصی، هستی شهر جویی، پینار فرد، دینا یعقوبی، نادیا بنکدار، پارمیدا نکوبخت، آرمیتا افشار، رونیکا مهرابیان، درین ظهوری زنگنه، دیبا سلطان‌نیا، آناهیتا اربابی، پانیذ لاچینی، آیلین آرام، عسل حسینیان، ساغر بصیری، ساینا محب‌علی، هلیا قندی، سلوا زمانی‌نسب، هلیا عزیزی، درسا قناعت، روشان همپایی، آتنا خالقی، رز آزادان، رها حسینی، طلایه صادقین، مهرگان دماوندی، واینا کوهساری، الینا محمود‌نژاد، دیبا مشیری، سروین رستگار، پارمیدا بصائری، سارینا مجد، پریا یونسی، آمتیدا افضلی، یاس مقدم، یسناء عبدی، صبا جهانکار و نیکا متولی تشکیل می‌دهند.

کنسرت « گروه شیفتگان دل» 28 شهریورماه ساعت 11 صبح در تالار وحدت ویژه بانوان اجرا می‌شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها