بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۵۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۵
مشاور عالی رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: پس از انتشار کارنامه نهایی آزمون سراسری، اعتراضات به نتیجه نهایی کاهش چشمگیری یافته است.
تدبیر24: حسین توکلی روز دوشنبه افزود: به همه داوطلبانی که نسبت به نتیجه آزمون سراسری اعتراض منطقی دارند اکیدا توصیه می شود اعتراض خود را از طریق سایت سازمان سنجش پیگیری کنند.

پس از انتشار نتیجه آزمون سراسری در 18 شهریورماه جاری شماری از داوطلبان با حضور در برابر سازمان سنجش به این نتیجه اعتراض کرده بودند.

وی در ادامه بابیان اینکه تاکنون تنها 23.5 درصد از داوطلبان آزمون سراسری کارنامه نهایی خود را دریافت کرده اند، به آنها اکیدا توصیه کرد کارنامه خود را دریافت کنند.

توکلی اظهار کرد: داوطلبان با دریافت کارنامه نهایی آزمون سراسری علاوه بر رتبه خود، از آخرین رتبه قبولی در هر کد رشته - محل انتخابی نیز مطلع می شوند.

به گفته وی تا ساعت 8 صبح امروز (دوشنبه 24 شهریورماه) تعداد 146 هزار و 522 داوطلب کارنامه نهایی آزمون سراسری را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که بیش از 652 هزار نفر از داوطلبان آزمون سراسری انتخاب رشته کرده بودند.

کارنامه نهایی آزمون سراسری از ساعت 23 روز شنبه 22 شهریور ماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار داده شده است.

توکلی خاطرنشان کرد که مشاهده و پرینت کارنامه نهایی آزمون سراسری به داوطلبان قبول شده نیز این امکان را خواهد داد تا از رتبه خود در میان سایر پذیرفته شدگان و همچنین اولویت قبولی در انتخاب رشته شان مطلع شوند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها