بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵
مجید ناظم پور نوازنده ، آهنگساز و پژوهشگر موسیقی قطعه ای را با نام از فتح مکه تا خرمشهر علیه گروه تروریستی داعش ساخته است.
تدبیر24: مجید ناظم پور روز دوشنبه افزود : گروهک تروریستی «داعش» با حمایت برخی قدرت ها و همچنین برخی از کشورهای به ظاهر مسلمان با تفسیر غلط از دین مبین اسلام و به نام اسلام دست به کشتار و تفرقه افکنی بین مسلمانان می زنند، اینان از تبار همان افرادی هستند که در صدر اسلام خاکستر بر سرو روی مبارک نبی اکرم و ائمه اطهار می ریختند.

وی ادامه داد: اکنون پس از سالها، اهمیت فریاد برائت حضرت امام خمینی(قدس) برتمامی مسلمانان جهان روشن شده است، در واقع حضرت امام با درایت خود سالها قبل مشکلات امروزجهان اسلام را به خوبی پیش بینی کرده بودند و بر مبنای این پیش بینی آن پیام تاریخی را صادر نمودند.

ناظم پوز گفت : وظیفه هر مسلمان است که با هرگونه ابزار و تخصصی که دارد این گونه تحرکات را محکوم و معدوم نماید من نیز به عنوان کسی که ابزاری جز موسیقی ندارم لازم دیدم با ابزار هنر به جنگ این گونه افراطی گری ها بروم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها