بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۳۵۲۰۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۹
دستور العمل یکی از رسانه‌های وابسته به صدا و سیما به خبرنگارانش برای مصاحبه گرفتن علیه اقدام اخیر خاتمی
اقدام اخیر حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در نوشتن نامه‌ای به رهبر انقلاب و آرزوی سلامتی برای ایشان موجب خشم اقتدارگرایانی شد که خواستار تک صدایی در جامعه و انحصار رهبری برای یک جریان خاص یودند.
تدبیر24: در همین راستا برخی رسانه‌های وابسته به این جریان در چند روز اخیر تمام تلاش خود را برای اهداف ناصواب خود به کار بستند که البته توفیقی به دست نیاوردند. در یکی از این رسانه‌ها که وابسته به صدا و سیما است دستورالعملی از سوی مدیر این رسانه به خبرنگارانش ابلاغ شد که علیه اقدام اخیر سید محمد خاتمی در نوشتن نامه به رهبری مصاحبه‌هایی با اصولگرایان گرفته شود اما هنگامی که خبرنگاران این رسانه وابسته به صدا و سیما با برخی از فعالان اصولگرا تماس گرفتند با نهیب آنها رو شدند که چرا در پی اینگونه اقدامات تنش زا هستند.آنها ضمن تایید اقدام  اخیرسید محمد خاتمی از مصاحبه با این رسانه وابسته به صدا و سیما خودداری کردند.
برچسب ها: تدبیر24 ، خاتمی ، امید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
0
0
میگوئید«اما هنگامی که خبرنگاران این رسانه وابسته به صدا و سیما با برخی از فعالان اصولگرا تماس گرفتند با نهیب آنها رو شدند که چرا در پی اینگونه اقدامات تنش زا هستند.آنها ضمن تایید اقدام اخیرسید محمد خاتمی از مصاحبه با این رسانه وابسته به صدا و سیما خودداری کردند.»چه اشکالی داره این فعالان اصولگرارامعرفی کنید؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
0
2
خدا تنگ نظران را شفا دهد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها