بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۳۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
سرمربی اسبق تیم ملی امید با انتقاد شدید از مدیریت حاکم بر فدراسیون فوتبال گفت: در همه جای دنیا بعد از چنین نتیجه‌ای، حداقل یک عذرخواهی صورت می‌گیرد.
تدبیر24: ابراهیم قاسمپور درباره شکست 4 بر یک تیم ملی امید برابر ویتنام گفت: همیشه می‌گفتند که بازیکنان در اختیار تیم قرار نگرفته و تیم هم نتیجه نگرفته است. این بار که همه باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن داده‌اند، بهانه چیست؟ واقعا این نتیجه با توجه به این که اکثریت بازیکنان امید از خوب‌های لیگ برتر هستند، باورنکردنی است. البته قبول دارم که تیم امید ما دیر بسته شد و برنامه‌ریزی لازم را نداشت اما واقعا نمی‌شد به جای وینگادا یک ایرانی هماهنگ با کی‌روش را بیاورند؟

او افزود: ما نه برنامه‌ریزی مناسبی داشتیم و نه بازی تدارکاتی. فقط رفتیم و یک وینگادا را آوردیم و تمام. با همین برنامه‌ریزی‌هاست که 4 گل از ویتنام می‌خوریم. همین الان این معضل را برای تیم بزرگسال هم داریم. کره و استرالیا بازی تدارکاتی می‌کنند اما تیم ملی پیش از جام ملت‌ها بازی تدارکاتی ندارد. واقعا شکست برابر ویتنام با این نتیجه،‌ حاصل کار زیاد آقایان بود!

"ابو" که سابقه سرمربی‌گری تیم ملی امید را دارد، در ادامه بیان کرد: هر جای دیگر دنیا این اتفاق می‌افتاد، مدیر مسئول اگر استعفا نمی‌داد، حداقل یک عذرخواهی می‌کرد. در ایران از این اتفاق‌ها نمی‌افتد. همین الان یک نفر می‌رود وام کلانی می‌گیرد و پولش را به بانک برنمی‌گرداند. وقتی هم که به او می‌گویند پول را بده او نمی‌دهد یا او را دستگیر نمی‌کنند یا در نهایت روی کارش سرپوش می‌گذارند. نه عذرخواهی وجود دارد و نه معلوم می‌شود چه اتفاقی افتاده است. همین مسئله در فوتبال ایران وجود دارد. کفاشیان 4 سال در این فوتبال است و انتخاب درست نداشته است. الان باید حداقل یک عذرخواهی بکند و پاسخگوی نتایج ضعیف تیمش باشد.

قاسمپور در پایان اضافه کرد: وقتی که از ویتنام می‌بازید قاعدتا باید برای صعود به المپیک ناامید شوید؛ چرا که آثار این شکست خیلی زیاد است. الان همه ما را با والیبال مقایسه می‌کنند و می‌گویند چرا آنها موفق شدند و ما نشدیم. اما به این توجه نمی‌کنند که والیبال راهش را پیدا کرده و مدیران صالحی دارد ولی در فوتبال نه راهمان را پیدا کرده‌ایم نه همه مدیران‌مان صالح هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها